מזל בתולה: הורוסקופ חודשי, מאי 2014


מזל בתולה החודש צריך לשים לב למילים שבהן הוא משתמש כי יהיו כאלה שיבינו אותן לא נכון. על פי המלצת הורוסקופ חודשי טוב יעשה להיות יותר צנוע ויותר פרקטי כשמדובר מערכות יחסים עם הסובבים אותו. מדובר על תקופה טובה מאוד במחצית השנייה של החודש או למצוא עבודה חדשה או להתחיל פרויקטים חדשים.

קריירה וכסף
במהלך חודש הזה, העיסוקים המקצועיים של הבתולה יכולים להיות קשורים ליופי, לאמנויות או לתענוגות של האהבה. מצד שני, כדאי לזכור שוונוס ברגרסיה בבית העבודה האריה יכול לייצר נטייה לרשלנות, עם השלכות לא נעימות מאוחר יותר. כמו כן, אם יש לכם מערכת יחסים במקום העבודה תדאגו לכך שהיא לא תוביל להורדת תשואות ואיכות העבודה או בעיות אחרות. על פי תחזית אסטרולוגית מזל בתולה יזכה להוקרה וערכה על עבודתו הנאמנה ומסורה שהוא עושה. בכל מקרה, זה לא הזמן לעשות הכל לבד. אפילו הכסף של בתולה קשור, בדרך זו או אחרת לשותפויות ועבודת צוות.


אהבה וזוגיות
אז בחודש הזה יהיו סכסוכים. ייתכן שיהיו בסוג אחר של יחסים חברתיים, לא בהכרח במערכת היחסים של בני הזוג. אבל הסיכון של מתחים במערכת היחסים של בני הזוג היא גבוהה מאוד. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל בתולה מגיב בעצבנות על כל דבר אך יכול להיות שגם בני הזוג מגיבים באימפולסיביות.

בריאות
אם שבועות האחרונים איכשהו היו כמה בעיות קשורות לריאות, החודש מביא שיפור של מצבו הכללי של בתולה או פתרונות רפואיים. לא צפויים בעיות חדשות, אך יש קושי להתרכז בחלק השני של החודש.

 

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=6zrIAp9eLJg