מזל בתולה הורוסקופ חודשי ינואר 2016

החודש עבור מזל בתולה עלולות להתרחש בעיות בחיי היומיום, בעבודה או במשפחה. כל עוד אתם משתמשים בחוכמה ותהיו תהיו גמישים אתם יכולים לנצל את ההזדמנויות שמופיעות בדרככם. לפי הורוסקופ חודשי מזל בתולה ירגיש חסר ביטחון העצמי בתקופה הזו. תנסו לראות את חצי הכוס המלאה. יש למנוע ממתח בעבודה בחודש זה.

 

 

 

קריירה וכסף
מיזמים, שיתופי פעולה, יחסים עם לקוחות, מתחרים וכו" הם הגורמים המדרבנים את מזל בתולה במהלך כל החודש. הרצון לעשות יותר ולקבל סמכות מניע אתכם למקסימום. האינטרס הכלכלי חזק אבל גם הצורך נראה הרבה יותר גדול. במילים אחרות, על פי הורוסקופ חודשי מזל בתולה יכול להתקדם באופן מרהיב, אבל הוא חייב להילחם, להתמודד עם מצבים לא צפויים ולעשות מאמצים גדולים מאי פעם. אתם נתונים לכל כך הרבה לחץ ומתוח ובגלל זה אתם נוטים להתפרץ בקלות. הרמוניה בדרך כלל אתם מנסים לבנות ולתחזק היא בסכנה ממש. קחו את זה בקלות, תגדירו סדרי עדיפויות, תכננו, תחשבו טוב לפני שאתם עושים או אומרים משהו. אם תשמרו על קור הרוח והרגוע, אתם תצאו מנצחים.

אהבה וזוגיות
בשביל מזל בתולה לפי תחזית אסטרולוגית חודשית החודש מתחיל בסערה מבחינת האהבה. זוגות הנושאים הם בעלי עניין משותף לגבי הכסף, אך זה יכול, באותו הזמן, לנזק את הבנה שבניהם. איכשהו, בחייהם של בני הזוג בתולה יש אינטראקציה בין כסף – יחסים, אשר, אם היא מנוהלת היטב, יכולה להביא לרווחים, אבל אם היא מנוהלת אחרת, יכולה להביא להפסדים או וויכוחים. אם אתם רווקים לא יהיה קשה מדי למצוא זוגיות החודש, אבל יחסים שנולדים עכשיו הם די לא יציבים.

בריאות
ונוס יכול להביא את אי הנוחות לבתולות בגלל חייהן לא רגועים.על פי אסטרולוגיה חודשית מזל בתולה חייב להיזהר עם התזונה, וממחלות של דרכי השתן. החודש הזה הוא מעולה עבור חידוש פעילות גופנית.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,739
Rate this post