מזל בתולה: הורוסקופ חודשי ינואר 2014

עבור מזל בתולה החודש עלולות להתרחש בעיות קשורות לתחרות בתוך המשפחה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשי מזל בתולה יכול לפגוש אנשים חדשים רבים, הן בעבודה והן בזמן הפנוי. האגו בכל התקופה הזאת רק הולך וגודל וזה לא מבשר טובות.

קריירה וכסף
החודש הזה, לפי הורוסקופ חודשי מזל בתולה יהיה פרודוקטיבי מאד מבחינה מקצועית. בחלק הראשון של החודש, מרקורי, אשר הוא השליט של בית הקריירה של מזל בתולה מביא הכוח היוצר, מוטיבציה וריכוז. אבל כל זה מלווה בקושי ומתחים רבים. במהלך החלק האחרון של החודש, ונוס מצטרף גם לשמש, וזה יכפיל את הסיכויים שלכם להתבלט, שתהיו עצמאיים יותר ברמה המקצועית, להיות מסוגלים לנהל את עניינים באופן יעיל ולהשיג הצלחה. התחום הפיננסי של הבתולה יהיה תחת לחץ במהלך החודש, בעיקר בגלל הוצאות בלתי צפויות.

אהבה וזוגיות
ונוס נוכיח בבית האהבה של הבתולה וזה מבשר בדרך כלל על הצלחה ואושר בחיי האהבה. ונוס בבית האהבה מגביר את שמחת החיים ומביא נסיבות חיוביות. בתחום האהבה של מזל בתולה החשק המיני הוא חזק, האווירה נינוחה, ללא דאגות או הגבלות. עם זאת, העובדה שוונוס נמצא ברגרסיה יכול להביא להפרעות. לפיכך,על פי אסטרולוגיה חודשית מזל בתולה יכול להיות מוקד משיכה לאנשים מפוקפקים או לפגישות סתמיות. לעתים קרובות, יחסים כאלה יכולים להיות יקרים מבחינת כלכלית.

בריאות
זה אפשרי שהבתולות יפגינו עניין מובהק יותר לגבי הבריאות במהלך החודש הזה, אבל לא בהכרח בגלל מחלה כל שהי. לפי המלצה של הורוסקופ חודשי מזל בתולה יכול לעשות בדיקות, ובדיקות מקיפות, טיפולים מכל מני סוגים, ככל הנראה על מזל בתולה לנקוטת באמצעים מבחינת סגנון החיים והיגיינה. התקופה הטובה ביותר מבחינת בריאותית היא אמצע החודש.

[google1]
[facebook_like_button]