מזל בתולה הורוסקופ חודשי יוני 2016

מזל בתולה יכול, על פי הורוסקופ חודשי לעשות רושם טוב, אך גם ירגיש צורך במנוחה. ייתכן שיהיה לו מזל ויזכה בהצלחה והדלתות יפתחו מבלי אפילו מאמץ הכי קטן. אל תהססו לחשוף את הרעיונות שלכם בתקופה הזו בפני אנשים עם ראש פתוח.

 

 

 

קריירה וכסף
בחודש זה, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית לבית הכסף נכנס ונוס ומרקורי מתחיל במסלול ישר. לפיכך, יהיו שינויים לטובה ואחראים על כך יכולים להיות שותפים, עמיתים או בני הזוג. מאדים מתחיל לסגת ואלה לא חדשות טובות. ייתכנו גם רגעי של אי הנוחות קטנה, רגעים קטנים של פאניקה, סיבוכים, האטה או הסחה מהמטרה. זה ידוע שהתחלות חדשות לא תמיד קלות. הטוב ביותר יהיה לחדש את הפרויקטים ישנים, לנתח ולתקן את רוב הבעיות שבקריירה שלכם ולארגן מחדש את עבודתכם.

אהבה וזוגיות
לאחר תקופה ארוכה וונוס עוזב את מזל בתולה. עכשיו זה הזמן האידיאלי להעיף מבט על התמונה בשלמותה כדי לגלות את משמעותה. עם זאת, אתם מרגישים משוחררים, כי ונוס לא חש בנוח עם הנוכחות של כוכבי לכת אחרים. לפי אסטרולוגיה חודשית הדברים זורמים טוב בחודש זה בזכות של יופיטר. עכשיו יכולים להופיע קשרים חדשים או אם מזל בתולה נמצא במערכת יחסים יציבה יהיה שיפור בעליל. אך זהירות: לא לבקש יותר מהסביר מהצמד שלכם, כי דרישות גדולות מדי עלולות לגרום לנזק. יש לדבר אם ישנן בעיות כלשהן.

בריאות
מזל בתולה מלא באנרגיה וחיוניות, במיוחד במחצית הראשונה של החודש. בחלק השני של החודש בני מזל בתולה עשויים לחוש עצבנות וחוסר יכולת להתרכז. תחושה זו מתפוגגת לקרת סוף החודש.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,480
Rate this post