מזל בתולה: הורוסקופ חודשי, יוני 2014


חברים, קרובי משפחה, עמיתים לעבודה ובוסים ירגיזו את מזל בתולה החודש. אפילו אם הם לא יעשו כלום, הכל בראש שלכם. נסו לקבוע מה גורם לכם לעצבנות יתרה ותטפלו בזה כדי למנוע סיבוכים מיותרים.

קריירה וכסף
הנוכחות של השמש בבית הקריירה של מזל בתולה, לפי הורוסקופ חודשי מבשרת אפשרויות להתקדמות והישגים במישור המקצועי. תהיה לכם את היכולת להתארגן ולפעול בנחישות במצבים מלחיצים, דבר אשר יביא את הכבוד של העמיתים והבוסים. תרגישו יותר בטוחים בעצמכם, כדי ללכד את הצוות סביבכם ובכך תוכלו להשיג את המטרות. העצה שלנו היא להמשיך פרויקטים שכבר התחלתם ולא ליזום פרויקטים חדשים בתקופה זו. הפריסה שנוצרה על – ידי השמש יכולה להיות מועילה מאוד עבור הבתולה אשר מחפשת עבודה.


אהבה וזוגיות
חודש יוני 2014 יהיה מאוד מעניין במישור הסנטימנטאלי עבור הבתולה. אסטרולוגיה חודשית מכריזה על חודש מלא בהפתעות, שבו לא תוכלו לגלות מונוטוניות. אתם לא תהיו מרוצים מהשגרה, אלא תרצו להרגיש פרפרים בבתן. כתוצאה מכך תייזמו חופשה מיוחדת או פעילויות אחרות, זה יגרום להדליק מחדש את להבת האהבה. בהחלט חודש מיוחד, עם דגש על אהבה, תרבות, התפתחות רוחנית. אתם תעשו הכל להרגיש שחיים ממש. בני מזל בתולה שהם לבד יזרחו, ויימשכו כמו מגנט, אז זה אפשרי לפגוש את האדם שאתם חולמים עליו כל כך הרבה זמן.

בריאות
החלק הראשון של יוני 2014 אתם תהיו, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אנרגטיים, חיוביים ומלאי יוזמה. הסיכוי להתמודד עם בעיות בריאות הוא נמוך. בחלק השני של החודש מרקורי בנסיגה יגרום לכם להיות נסערים לפעמים. שמרו על עצמכם בתקופה זו כדי למזער את הסיכון של פגיעה אפשרית. בתקופות יותר מלחיצות זה טוב לנצל את הזמן הפנוי כדי להירגע מבחינה נפשית.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=0QJq8QVtsIw