מזל בתולה: הורוסקופ חודשי יולי 2015

מזל בתולה יתחיל את החודש בצורה מאוד לא שקטה, אך, בכל יום שיעבור המצב ישתפר ואין סיבה להיות רציניים מדי בתקופה זו. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ייתכנו בעיות במשפחה כאלה הנוגעות להורים ולילדים אבל תהיו אופטימיים ותתרכזו במציאת פתרונות ופחות להתבכיין.

קריירה וכסף
מבחינת הקריירה, הדברים אינם כשורה מפני שמאדים מתחיל בנסיגה. מזל בתולה יצטרך להתמודד עם חוסר מוטיבציה ואנרגיה, רגעי מתח ומשבר, אירועים לא נעימים או אי הסכמות עם עמיתים לעבודה. כדי להתגבר על מצבים אלה, אתם צריכים להיות מאורגנים וממושמעים, לפעול בשלווה, בכל דבר שתעשו. עם כל הסיבוכים, לפי הורוסקופ חודשי עדיין יהיו כמה הזדמנויות לקידום והצלחה. מבחינה פיננסית, דברים הם יציבים, אבל יש לשמור על הקיים ולהיזהר במיוחד במחצית השנייה של החודש כאשר יש סיכון של הפסדים.

אהבה וזוגיות
לאחר שהייה ממושכת של כמה חודשים, ונוס עוזב את בית הזוגיות של מזל בתולה. אתם אולי למדתם את הלקח ולקחתם אמכם משהו לעתיד כמו להיות יותר סובלניים, עם יותר אומץ לבטא רגשות ולקבל חיבה. רק אתם תוכלו להצליח להפגין הבנה, לתקשר ולשוחח בכנות עם בני זוגכם מה אתם מצפים מהם. כרגע, לפי אסטרולוגיה חודשית הדברים צריכים להתנהל האווירה יותר שקטה, אלא אם ונוס לא יחליט יכין את הקרקע לאהבה חדשה.

בריאות
המצב הבריאותי הוא הרבה יותר טוב מאשר בחודש הקודם, אבל עדיין לא הכל מושלם. על פי הורוסקופ אתם משתפרים לאט, לאט.
המקור של כל הבעיות הוא המתח, אשר ימשיך להיות האויב שיש לפחד ממנו. יהיה צורך להיזהר ולמנוע ככל הניתן ממצבים שיכולים להכניס אתכם ללחץ ולהימנע מקיצוניות. קיימת גם סכנה של תאונות או מחלות, בעיקר במחצית השנייה של החודש.

[google1]
[facebook_like_button]