מזל בתולה הורוסקופ חודשי דצמבר 2015

מזל בתולה מתפתה להכניס תחת סימן שאלה את הפרויקטים העתידיים, אשר פתאום נראים לו לא מציאותיים ואי אפשר להשיגם. כתוצאה מכך, לא מומלץ לקבל החלטות פיננסיות חשובות ועד סוף החודש. לפי הורוסקופ חודשי כוכב חדש, מרקורי בנסיגה וזה מאפשר לדברים מסוימים מן העבר לצוץ פתאום. יש גם הסיכון לריב עם חבר או חברה מאד קרובים ואפילו לנתק כל קשר.

קריירה וכסף
המסלול של הבתולה בקריירה נראה די מסובך. אתם תמשיכו להשקיע, לעבוד הרבה ומרגיש שצריך להשתלב על פי כללים מסוימים. אתם עושים מאמצים בעניין זה, אבל זה שווה את זה, ומסיבה זו עליכם לפעול בסבלנות ובכוח, כי התוצאות אינן מופיעות באופן מיידי. החלק האחרון של החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מביא הצלחה, הוכרה והגשמה בקריירה. ייתכן שתחזרו לפרויקטים ישנים יותר. בתוכנית הפיננסית, המצב נראה די חזק, דברים רבים תלויים עמיתים, שותפים עסקיים.

אהבה וזוגיות
אתם לקרת תקופה מועילה מאוד וחשובה בחייכם. ונוס היה בבית הזוגיות של בתולה די הרבה זמן, כך שמספר אספקטים של היחסיים היו תחת זכוכית מגדלת. אתם הגעתם לתבונות רבות בקשר ליחסים שלכם ובטח גילתם מה שוונוס רצה להעביר לכם. אם לא, אתם תבינו בקרוב. ונוס מחדש את מסלולו הישר  ובכך הרבה דברים יתבהרו, יהיו פתרונות, אירועים משמעותיים וכל העיכובים ייעלמו. לפי אסטרולוגיה חודשית, החיים של בני הזוג מתעוררים לחיים ותופסים תאוצה.

בריאות
זו תקופה רווחית ביותר עבור מזל בתולה במונחים של בריאות. אין לכם בעיות כלשהן, ההפך, יהיו פתרונות בריאות במידת הצורך. תעשו כל פעולות שאתם אוהבים אבל לא להגזים ולא לשכוח כי החולשות עשויות להופיע מול הפיתויים הן עלולות לגרום לתופעות בלתי רצויות. תעשו ספורט, אימצו אוכל בריא ומגוון. תשומת לב רבה ממתקים!


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,868
Rate this post

הורוסקופ 2016 – לחץ כאן