מזל בתולה הורוסקופ חודשי אפריל 2016

השמש תחזק את הרצון של מזל בתולה להתגונן על מנת להגן על מעמד שהרווח בכל החזיתות. זה מחייב אתכם לקחת פחות סיכונים, להישאר בצד, אבל עדיין להיות במרכז. שבתאי עדיין ישלוט ביחסיכם, בין במקום העבודה, בין בחיי הזוגיות . לכן, אתם מתמודדים עם המציאות לתקשר עם האדם חשוב לכם. מדובר, לפי אסטרולוגיה חודשית על תקופת זמן של עימותים פוטנציאליים, קונפליקטים, אפילו וויכוחים שבהם אף אחד אינו מוכן לעשות פשרות.

 

 

 

קריירה וכסף
מאדים נכנס למזל שלכם החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית וזה מסמל תחילתה של תקופה פעילה מאוד ומלאת שינויים. ייתכן שחלק מהשינויים עשויים להיות פתחים להתקדמות. מאדים מקנה לבני מזל בתולה כוח וגם כוח רצון להוכיח תמיד משהו. הוא מביא את התחרות ויריבויות בתחום הקריירה, לכן, עליכם להכין את עצמכם לקרב. הכי טוב, אם אתם תגדירו באופן ברור ומראש, איזו מטרה אתם רוצים לכבוש ולתכנן הכל עד הפרט האחרון. 

אהבה וזוגיות
החודש הזה מבחינת האהבה של מזל בתולה הכל יהיה בלתי צפוי, בעצם. בחלקו הראשון של החודש, חילוקי הדעות או הקשיים יהיו קשורים לבית או להורים. המצב נראה שיהיה בסימן של בלבול או אי בהירות. במקרים מסוימים, אולי מדובר על הבטחות של תמיכה אשר מגיעה כעת לאחר עיכוב משמעותי. במחצית השנייה של החודש, התקשורת היא זו שיוצרת את הביעות.

בריאות
על פי הורוסקופ חודשי יש לכם חיוניות רבה החודש. מדובר על תקופה חיובית, שבה לא יהיו סיבוכים בנוגע לבריאותכם. תנצלו החודש הזה להירגע, לצאת ולעשות להליכה בטבע או לצאת לחופשה. עם זאת תהיו זהירים מאוד, כי השילוב מאדים – שבתאי נוטה לגרום לתאונות אפשריות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,700
Rate this post