מזל בתולה: הורוסקופ חודשי, אפריל 2014

מזל בתולה תעשה ככל האפשר כדי להימנע להיות לבד. לגבי חיי חברה, אתם רוצים שכולם יסתדרו טוב עם כולם ושלא יופיעו התנגשויות מיותרות. לפי הורוסקופ חודשי מרקורי יהיה בנסיגה וזה יכול לגרום לריבים עם קרובי משפחה. גם במקום העבודה יהיו קצת בעיות, בין אם מזל בתולה הולך להתווכח עם העמיתים שלו או יהיה תחת לחצים כבדים מצד הבוסים. מהסיבות האלה, יש סיכון שתחשבו לעשות שינוי כל שהו.

קריירה וכסף
מזל בתולה לא אוהב להתרברב, אבל גם אינו יכול להתלונן מבחינת הקריירה שלו. זה לא באמת מה שאתם רצתם, אולי עליתם על הגל, ואתם מבוקשים יותר ממה צפיתם.  צריך סבלנות, מתינות, כי אתם יכולים להיתקל בעיכובים, בעיות לא צפויות או סיבוכים הקשורים לתקשורת, מסמכים, משא ומתן. זה נראה, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית שמרקורי בנסיגה והשמש יהיו ביחסים לא ידידותיים עם שבתאי. כמה דברים לא יסתדרו מהפעם הראשונה, אבל בסוף אתם תצליחו. בסוף החודש המצב מתחילים להסתדר, הדברים יחזרו לקדמותם. מבחינה פיננסית , הדברים דווקא בסדר, אבל זה לא מזיק להיות זהירים.


אהבה וזוגיות
מאחר שאתם עדיין תחת ההגנה של יופיטר, דבר אשר מביא הרבה דברים טובים ואם יש צרות או תאונות לאורך הדרך, במהירות תמצאו פתרונות וחלופות. לכן, אסטרולוגיה חודשית מדברת תנועה כלפי מעלה. ונוס נכנסה לבית האהבה של הבתולה ועובדה זו מביאה רענון, התרגשות, רגשות, דאייה. גדלים הסיכויים של אהבה הרמונית. אם אתם לבד, תוכלו למצוא את הזוג, אם יש לכם מישהו, אתם תשפרו את היחסים. יהיה לכם בית תוסס וכיפי. יהיו גם תחושות טובות, מסיבות, או חופשה קצרה. בעשור האחרון של החודש עשוי להיות אירוע משמח.

בריאות
לא יהיו בעיות בריאות, אך באופן כללי המצב לא משהו. לכן, מזל בתולה חייב להיות פיכח, להיות מאופקים בגלל שבעיות בריאות עלולות להתעורר פתאום. יש להגביל במידת האפשר את הסיכונים באמצעות מנוחה, רגיעה, ספורט, תזונה מאוזנת ובריאה. יש להימנע מזיהום אוויר. יש להגן על מערכת העצבים, במיוחד על מערכת הנשימה, מערכת הלב וכלי הדם.

 

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=c4oIAVwbQY0