מזל בתולה: הורוסקופ חודשי אוקטובר 2015

תבלו כמה שיותר עם החברים כי ייתכן שהזנחתם אותם בזמן האחרון. עכשיו מזל בתולה יצטרך להתאמץ קצת על הזמן האבוד. יכול להיות שהוא יעסוק בתשוקה החדשה או יחזור לתשוקה שחשב שהיא כבויה.

 

קריירה וכסף
המצב הירוד במישור הרגשי תפוצה במצב הטוב מבחינה מקצועית. הנוכחות של השמש בבית הקריירה של מזל בתולה מביאה הצלחה. במקום העבודה מזל בתולה מוערך, המוניטין והביטחון העצמי יגדילו והכל מתקדם לכיוון הנכון. לשים לב שבערך אמצע החודש הכוכב מרקורי יכול להשפיע לרעה על עסקאות כספיות מסוימות. זה יהיה יותר טוב שלא לסגור עסקאות או שותפויות בתקופה זו. לפי הורוסקופ חודשי הכסף לא יהיה חסר ובמידה שתתנהלו בחוכמה לא יהיו בעיות גדולות בתחום הפיננסי.

אהבה וזוגיות
האהבה וחיי משפחה יהיו מאוד חשובים עבור מזל בתולה בחודש הזה. המעבר של השמש לבית הזוגיות של הבתולה מגדיל את הצורך של הבתולה להיות יחד עם מישהו, לתת ולקבל אהבה, לתקשר, לשפר את חיי הזוגיות. אתם תהיו הרבה יותר קשובים לבני הזוג ותעריכו אותם יותר. כל זה אפשרי על ידי הנוכחות של ונוס. למי שלבד,לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יש סיכויים גבוהים הפועלים בחלק השני של החודש לפגוש מישהו בעבודה או עם "עזרה" מהחברים שלכם.

 

בריאות
אסטרולוגיה חודשית  ממליצה לשים לב למצב הבריאות במהלך חודש זה. דברים נוטים לזרום לכיוון לא כל כך חיובי, בעיקר בחלקו הראשון של החודש. האופוזיציה של שבתאי, כלפי השמש, עשויה להביא לאי נוחות פיזית, ככל הנראה בגלל אורח חיים כאוטי ורשלנות כלפי עצמכם. אז, לא לשכוח שיש לנוח,להירגע , לעשות פעילות גופנית ולאמץ תזונה בריאה.

[google1]
[facebook_like_button]