מזל בתולה: הורוסקופ חודשי, אוקטובר 2014


העדיפות הראשית של מזל בתולה תהיה שלשנות את חייו בדרך אחת או אחרת. אתם מבינים היטב איזה דברים הם צריכים לשנות, ויעשו את כל המאמצים כדי להשיג את מה שרוצים. אתם רוצים לבלות זמן רב עם יקיריכם בחיים, אבל אתם חייבים להיזהר לא להגזים.
מרקורי בנסיגה יכול לגרום לכם להיות פסימיים, ולדאוג מכל דבר. ייתכן שלמישהו שחייב לכם כסף יהיה לו קושי להחזיר את ההלוואה.

 

קריירה וכסף
כפי שנאמר יהיה לכם חודש מלא עם פעילויות מכל הסוגים, אבל אל תדאגו. יש לכם מספיק אנרגיה, אז אתם יכולים להתחיל לעבוד בכל המרץ. מזל בתולה, על פי הורוסקופ חודשי יטפל גם בדברים השותפים, ביזמות וגם בפעילויות אחרות שלא הושלמו באותו הזמן. לעיתים, יהיה עליו לחזור, לבדוק  או לבקש תגבורת. בחלק הראשון של החודש עשויים להיווצר בעיות שונות במקום העבודה קשורות לתקשורת, ציוד משרדי, ניירות, בעיות ריכוז, חוסר תשומת לב. מבחינה כלכלית אתם מסתדרים באופן סביר ותקבלו תגמולים במיוחד לקראת סוף החודש.


אהבה וזוגיות
במהלך תקופה זו מערכות היחסים נמצאות במקום הראשון של סדר העדיפויות של מזל בתולה. החודש על פי תחזית אסטרולוגית חודשית יש לכם כריזמה, מגנטיות וכוח מושכים תשומת הלב של כולם, כך יהיו לכם חיים סנטימנטאליים עשירים ומלאי רגעים של שמחה. עם זאת, יתכנו מקרים שבהם מצב הרוח לא יהיה טוב,אבל הם חולפים. לא לערבב את ההנאות עם הכספים או כסף ואהבה, במיוחד בחלקו הראשון של החודש. במחצית השנייה של חודש יהיו דיונים רציניים על מערכת היחסים עם בני הזוג.

בריאות
לפי אסטרולוגיה חודשית זאת תקופה של אופטימיות, תקווה ומצב רוח טוב. אבל עם כל היתרונות האלה על גדי לעמוד על המשמר, לא להגזים בכל מני דברים, כי זה לא מובטח שהבריאות תהיה תקינה. למרבה הצער, מרקורי נמצא בבית המחלות של הבתולה. ככל האפשר, יש לנסות להיזהר מזיהומים ופציעות. תהיו ממושמעים, השתמשו בכל מני בדברים באופן נכון, לנוח, להירגע ואימצו דיאטה בריאה לגוף.

 

[google1]
[facebook_like_button]

httpvh://www.youtube.com/watch?v=succ8zYukkY