מזל בתולה הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016

מזל בתולה הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016רבים מבני מזל בתולה מרגישים רגשות מבולבלים. זה הו חודש שקט, אז לא סביר שיהיו  קשיים משמעותיים כלשהם. במהלך החודש הזה לא לסמוך על עיוור בעמיתים לעבודה. במידה שתצטרכו להתייעץ על נושא מסוים תעשו זאת עם משהו שאתם מכירים את נאמנותו. אסטרולוגיה חודשית ממליצה שתתכוננו לעבוד קשה ולהתרחק מכאלה שזוממים כל מני דברים בעבודה.

קריירה וכסף

מזל בתולה מאד רוצה לקדם את הקריירה שלו, אבל ללא שום קשר לזה הוא עבוד קשה ובהנאה והתוצאה תגיע: רווחים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הרגישו את נוכחותם של יופיטר ונוס, אשר יעניקו לכם אנרגיה, וערכה במקום העבודה. בזכות מרקורי, אתם פועלים מצוין והרעיונות זורמים, כך שתצליחו בכל המטרות שרציתם להשיג. קשיים ומכשולים קטנים יכולים לפעמים לעכב אתכם, אך אין דאגה הכל מסתדר בסוף לצד הטוב ביותר.

אהבה וזוגיות

לגבי מערכות היחסים התקופה היא חיובית מאוד, מפני שוונוס לא יאפשר סיבוכים מכל סוג שהו. לאחר תקופה לא משהו, סוף, סוף מזל בתולה הצליח להסיק מסקנות ברורות לגבי חיי האהבה שלו וימשיך הלה בהתלהבות. ונוס מעניק לכם הכל כדי שתהיו מאושרים,  כלומר: אהבה, כיף, מצב רוח טוב. ונוס מקבל חיזוק רציני גם מכוכב הלכת יופיטר, אז החודש, בכל יום יהיה מבורך מבחינת האהבה.

בריאות

מבחינת הבריאות של ההמלצה של הורוסקופ חודשי היא לקחת את עצמכם בידיים. המיקום של ונוס כנגד לשבתאי יגרום לכם להיות אדישים יותר, נוטים יותר לכיוון השליליות, נוטים מעט יותר לחלות. ההרגשות המוזרות שאתם מרגישים יתרום למרבה הצער לפציעות או פגיעות מסוימות. יש לנסות בכל האמצעים להיכנס לאיזון ושאר הדברים יסתדרו מעצמם. תנסו להישאר רגועים, לנוח, ולאכול כראוי.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,789
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...