מזל בתולה: הורוסקופ חודשי אוגוסט 2015

מזל בתולה פעיל מאוד החודש, אבל עם מצבי הרוח והאגו המנופח הוא יכול להגיע לכל מני לקונפליקטים. החודש לפי הורוסקופ חודשי מזל בתולה יכול להרוויח מן ההשקעות אשר עשה בעבר. ייתכן שהוא יקבל תמיכה של אנשים חזקים ובעמדות מפתח דרך חברים או קרובים. ייתכנו בעיות ביחסים עם חברים לאחר אמצע החודש.

קריירה וכסף
זה זמן מצוין, להבליט את יכולותיכם כדי להתקדם בקריירה. לפי אסטרולוגיה חודשית מזל בתולה השמש נמצאת במזל בתולה ומסייעת לכם, להדגיש את תכונותיו כמנהיג וכמארגן. מאדים מחזק אתכם כך שתוכלו להצליח בשיתופי פעולה עם אנשים שיש להם אותן מטרות או אותם תחומי עניין כמוכם. מבחינה פיננסית נראה שהכול הולך חלק: אתם מרוויחים טוב ויופיעו רווחים נוספים אודות שותפים עסקיים, הורים או מזל, חד וחלק. כעת תוכלו לקבל משהו שמגיע לכם, או להשקיע, אם תרצו. אבל היזהרו: כוכב וונוס מתחיל בנסיגה מבית הכסף של הבתולה וזה יכול לגרם לבזבזנות.

אהבה וזוגיות
לפי אסטרולוגיה חודשית במערכת היחסים של הבתולה הדברים נרגעים כבר בתחילת החודש כאשר מרקורי, שליט בית הזוגיות של מזל בתולה נכנס לבית הזה. זו הקלה רבה, לאחר חודשיים של מתח בינו לבין שבתאי. המעבר של מרקורי דרך מזל עקרב יצר מספיק תסכולים וסיבוכים במערכת היחסים. עכשיו האווירה רגועה, אופטימית. יתרה על כן, צדק, הממוקם בבית של אהבה של מזל זה. המשמעות הדבר היא יציבות, רצינות ואמון, וכל אלה יכולים להיות בסיס להחלטות לטווח ארוך.

 

בריאות
אתם במצב טוב מבחינת הבריאות אבל נמצאים תחת לחץ מתמיד. אפשר להגיד שהגיע הזמן ללמוד לא לבזבז את הכוחות ואת האנרגיות שלכם, כי בקרוב ממתינה לכם תקופה תובענית. בתקופות כאלה אתם זקוקים להרבה אנרגיה כדי לעשות את הדברים כראוי.
והכי חשוב לתרגל את הסבלנות ורוגע!

[google1]
[facebook_like_button]