מזל בתולה: הורוסקופ חודשי, אוגוסט 2014


לפי הורוסקופ חודשי מזל בתולה נכנס לחודש עם מזל והתקדמות. התקדמות בקריירה תתרחש לאחר אמצע החודש, כאשר בעבודה אתם תעשו דברים מועילים. אדם סמכותי או מישהו עם בתפקיד חשוב יכול לתמוך בכם. אתם מרגישים בשליטה בכל דבר שתעשו והסמכות שלכם מול אחרים רק הולכת וגודלת.

קריירה וכסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית המצב קצת לא ברור. מצד אחד, יש עלייה ביעילות וכל הדברים מתחילים לקבל תאוצה. ישנם סיכויי הצלחה והתוצאות משביעות רצון והן קשורות ללימודים או שיתופי פעולה. מצד שני, הנסיגה של  מרקורי מבית הקריירה של מזל בתולה יכולה ליצור כל מיני בעיות או עיכובים, הקשורים למכים או משא ומתן. התקשורת טובה החודש במיוחד והיא חיונית להצלחה. מבחינה פיננסית, יש צורך בזהירות וכל מה שקשור בנושא הזה חייב להיות מסודר. מדובר על ההסכמים הקשורים לכסף כדי שהכל יהיה מאוד ברור.


אהבה וזוגיות
לגבי מערכות יחסים מבוססות של מזל בתולה, לא נראה שיהיו שינוים משמעותיים החודש. ייתכן שיהיה שיפור מסוים, עקב העובדה שוונוס ששולט על בית האהבה והזוגיות של מזל בתולה, חוזר למסלול ישר, מה שמביא רגיעה באופן כללי. לפי הורוסקופ יכול להיות שיפור ביחסים אם אתם עובדים יחד עם בני הזוג או אם יש האינטרסים משתפים. במקרה זה, את ההישגים שתשיגו הם אלה אשר מרגיעים את מערכת היחסים. יש להפגין סבלנות והבנה כי התקופה אינה ורודה, אבל ניתן לעבור אותה עם הומור וחוכמה.

בריאות
עם מרקורי, אשר נמצא בנסיגה, ועם שבתאי בבית הבריאות של הבתולה, אסטרולוגיה חודשית ממליצה שהחודש אתם חייבים להיות זהירים, כי הבעיות עלולות להתרחש בכל עת. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להיות רשלניים או להגזים, לא שווה להסתכן. להפך, זה הזמן להתחזק על ידי פעילות גופנית.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=NmpHsSRVNlQ