מזל בתולה: הורוסקופ דצמבר 2014


חברים, קרובי משפחה, עמיתים לעבודה ובוסים ירגיזו את מזל בתולה החודש. אפילו אם הם לא יעשו זאת בכוונה, הכל בראש שלכם. נסו לקבוע מה גורם לכם לעצבנות יתרה ותטפלו בזה כדי למנוע סיבוכים מיותרים.

קריירה וכסף
החודש הזה, לפי הורוסקופ חודשי מזל בתולה יהיה פרודוקטיבי מאד מבחינה מקצועית. בחלק הראשון של החודש, מרקורי, אשר הוא השליט של בית הקריירה של מזל בתולה מביא הכוח היוצר, מוטיבציה וריכוז. אבל כל זה מלווה בקושי ומתחים רבים. במהלך החלק האחרון של החודש, ונוס מצטרף גם לשמש, וזה יכפיל את הסיכויים שלכם להתבלט, שתהיו עצמאיים יותר ברמה המקצועית, להיות מסוגלים לנהל את עניינים באופן יעיל ולהשיג הצלחה. התחום הפיננסי של הבתולה יהיה תחת לחץ במהלך החודש, בעיקר בגלל הוצאות בלתי צפויות.

 אהבה וזוגיות
יופיטר, שליט בית הזוגיות של הבתולה, נמצא בחודש הזה במיקום מיוחס, אשר מוודא כי הדברים עובדים טוב או אם זה קורה במקרה משהו לא טוב, יספק פתרונות או חלופות. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הכל הולך לכיוון חיובי. עם כניסתו של ונוס ישר לבית האהבה של מזל בתולה, תהיה ההתלהבות מרעננת של רומנטיות. הסיכויים למצאו אהבה אם אין זוגיות אתה חבר הם טובים מאד. ואם יש אתם יכולים למצוא עוד אחת! או, כמובן, תוכלו לשפר את חייכם לצד הזוג הקיים כבר.

בריאות
זה אפשרי שהבתולות יפגינו עניין מובהק יותר לגבי הבריאות במהלך החודש הזה, אבל לא בהכרח בגלל מחלה כל שהי. לפי המלצה של אסטרולוגיה חודשית מזל בתולה יכול לעשות בדיקות, ובדיקות מקיפות, טיפולים מכל מני סוגים, ככל הנראה על מזל בתולה לנקוטת באמצעים מבחינת סגנון החיים והיגיינה. התקופה הטובה ביותר מבחינת בריאותית היא אמצע החודש.

 

[google1]
[facebook_like_button]