מזל בתולה: הורוסקופ אפריל 2015


עד אמצע החודש מזל  בתולה לא ירגיש נוח, אבל אחרי זה כאשר הוא יהיה במרכז תשומת הלב הוא יתחיל לפרוח.לפי אסטרולוגיה חודשית, אתם זקוקים לחיבה לפחות באותה מידה שאתם מעניקים לאחרים. נדיבות היא תכונה יפה, אבל לא תזניחו את עצמכם. גם כן, בתחילת החודש התחושה של הבתולה היא שמשהו היטל  קללה עליה ושכולם רק רוצים לרעתה. לאחר אמצע החודש אתם תתחילו להירגע.

קריירה וכסף
בחודש הזה, מזל בתולה יהיה מאוד עסוק גם בלקדם את הקריירה וגם בעניין הכסף. נוכחותה של השמש בבית הכספים תוביל להזדמנויות במובן של רווחיים בלתי צפויים. גם ונוס מביא תרומה נוספת. מבחינת הקריירה יש סיכוי טוב לקידום במיוחד במחצית השנייה של החודש על פי תחזית אסטרולוגית חודשית,. מאדים יסיר כמה מכשולים שבדרך ויעניק יתרונות לשיתופי פעולה או לפתיחת עסק משלכם. המשפחה תהיה זו אשר תתמוך ותעודד אתכם אם אתם רוצים ליזום הליך כזה.

אהבה וזוגיות
החודש, לפי הורוסקופ חודשי עלולות להתרחש אירועים חריגים, לא נעימים ואחראים על כך הם מאדים ושבתאי בתנועה של נסיגה. כדי להתגבר על הדברים האלה בהצלחה אתם צריכים לשמור על אופטימיות, על מורל גבוה מאוד ומערכת יחסים יציבה. בדרך זו אתם תעברו בשלום את התקופה הסוערת הזאת. ההרמוניה האישית יכולה להיות מושפעת על ידי אירועים שונים בעבודה ובעיות רפואיות, אבל בסוף תעברו בשלום מעל הכל.    

בריאות
מנקודת המבט של הבריאות המצב הבריאותי של מזל בתולה משתפר וגם מצב הרוח. זה נראה שיש לכם את האנרגיה ואת מצב הרוח בשביל לצאת ולבלות, לעסוק בפעילויות פנאי או לעשות כל דבר אשר יגרום לכם הנאה. עכשיו הגיע הזמן להתחיל לעשות פעילות גופנית באופן סדיר.

[google1]
[facebook_like_button]