מזל אריה: הורוסקופ פברואר 2015


על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל אריה יכול להיות מאוד יהיר וזה יכול להוביל לאי ההסכמה או לאי הבנות עם המשפחה, עם החברים או אפילו עם עמיתים לעבודה. מאמצע החודש האריה ירגיש שיש לו המון אנרגיה ורצון לעשות כל שינויים בכל מני תחומים בחייו. מזל אריה יכול לקבל את התמיכה של הבוס או של אדם חשוב שהוא מכיר. זה הו חודש טוב מאוד כדי להתגבר על המתחרים.

קריירה וכסף
אסטרולוגיה חודשית מכריזה על חודש מוצלח, כי השמש מעניקה לאריה אנרגיה, שאפתנות ואומץ. במקום העבודה אתם מוערכים במיוחד בגלל האיכויות של מנהיג ומארגן, בגלל היכולת להניע אחרים, והיכולות אישיות והמיומנויות. כולם שמים לב שמזל אריה הוא אדם אמין, רציני ובוגר. עבור מזל אריה יהיו הזדמנויות שיחזקו את מעמדותיו ויביא יוקרה. המישור הפיננסי מבטיח הכנסה נוספת של כסף. בעיקר בחלקו הראשון של החודש יש להיזהר ממעשים בלתי חוקיים או לא מוסריים, מגנבים ומצבים לא ברורים.

אהבה וזוגיות
הדברים מתחילים לחזור לשגרה, הודות ונוס אשר מתחדש את מסלולו הישיר. דברים מתחילים לזוז, חסימות נעלמות, אי הבנות מתבהרות ודברים שלא נגמרו מזל תאומים יצליח להשלים אותם בהצלחה. על פי הורוסקופ חודשי האירועים מתחילים לגלות את משמעותם ויש להם משמעות מסוימת לחיים הסנטימנטאליים של האריות. אם תחברו בין הדברים, מזל אריה יוכל להסיק מסקנות רלוונטיות עבור חיי האושר שלו. אם אתם מעורבים במערכת יחסים מלאת תשוקה, או אם אתם בתחילת מערכת יחסים, החלק הראשון של החודש מביא מצבים מבלבלים רבים. רק בחלק האחרון של החודש יהיו בחיים הסנטימנטאליים הישגים.

בריאות
הבריאות של מזל זה חייבת להיות במעקב גם בהמשך. כל בעיה צריכה להיות מטופלת באופן מיידי וברצינות. חודש פברואר 2015, לפי הורוסקופ הוא תקופה מתאימה, עבור האריות, על מנת לעשות בדיקות כלליות. מומלץ לא להתעייף יתר על המידה.

[google1]
[facebook_like_button]


XXX