מזל אריה: הורוסקופ נובמבר 2014


מזל אריה, יכול לחוש עייפות וישנוניות במשך כל החודש. עדיף לו לדחות פעילויות הדורשות הרבה אנרגיה או מעורבות בפרויקטים במיוחד במחצית השנייה של החודש. לפי אסטרולוגיה חודשית, מזל אריה חייב לנסות להימנע מקונפליקטים החודש.

 

קריירה וכסף
המאמצים של מזל אריה מופנים החודש כלפי פעולות קולקטיביות או פעילות שנוגעת לקהילה. השמש, נוגה, ומרקורי בחלקו הראשון של החודש, פשוט יידחפו אותו להשתתף בכנסים, פגישות, אירועים המתקיימים תחת פטרונותם של ארגונים מסוימים, קונצרטים או פעילויות אחרות שבהן הוא יכול לפגוש אנשים עם האינטרסים זהים לו. בכל המקומות האלה האירה יכול לקבל הזדמנויות של שיתופי פעולה אפילו למצאו עבודה חדשה. החברים גם יכולים לתרום בתחום הקריירה שלו. לפי הורוסקופ חודשי מזל אריה צריך תמיד להציג התנהגות מאוזנת ודיפלומאטיה. בתחום הפיננסי האריה יהיה מאוד פעיל במהלך החודש, אפילו יהיה תחת לחץ מסוים. האריות יכולים להרוויח הרבה כסף, אבל זהירות, הסיכון של הפסדים נוכחת גם הוא.

 

אהבה וזוגיות
אהבה ומערכות היחסים הינן גולת הכותרת ברשימת של סדר העדיפויות של מזל אריה החודש. גם אי אפשר אחרת: ונוס, כוכב האהבה, נמצא בביתם של הזוגיות. גם יופיטר מגביר במידה ניכרת את הצורך של האריה להיות נאהב, לשתף ולגלות אופקים חדשים בזוגיות. האהבה מרחפת באוויר, אבל השמיים אינם תמיד בהירים עבור מזל אריה. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל אריה מושפע מוונוס וצדק, שמלחיצים אותו. אולי אתם חייבים להילחם כדי לקבל מה שאתם רוצים. אם יש צורך, חבר מבוגר יכול להושיט לכם יד מסייעת.

בריאות
בגלל ונוס, הבריאות שלכם לא משהו החודש. על פי הורוסקופ מזל אריה יכול לסבול מהחמרה של מחלה ישנה, אשר אינה טופלה כראוי או מסימפטומים מוזרים.

[google1]
[facebook_like_button]