מזל אריה: הורוסקופ מרץ 2015


במהלך חודש זה מזל אריה יכול להתקדם לא רק בקריירה שלו אלא גם מבחינה כספית וזה קורה בעיקר כי הבוסים שלו תומכים בו. על פי הורוסקופ חודשי ישנו סיכוי שאתם תסתבכו במערכות היחסים ובחיי האהבה בכלל. כל זה קורה בגלל רצונכם לשלוט על בני הזוג וזה יוביל לעימותים לא נעימים. טוב יעשו האריות אם לא יתנו למחלוקות להרוס את מערכת היחסים עם הקרובים אליהם ואת היחסים במקום עבודתם.

קריירה וכסף
החודש הזה באופן כללי הוא חודש חיובי. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל אריה יעבוד בהנאה וירגיש מרוצה מהתוצאות של עבודתו. זה יהיה חודש דינאמי, תהיה לכם שליטה ותדעו כיצד לכפות את נקודת המבט שלכם. בפרט, החלק השני של החודש הוא חיובי לפרויקטים עסקיים או לפתיחת עסק עצמאי. אתם רק צריכים להיות זהירים במה אתם משקיעים את הכסף. בהתחשב בעובדה שמרקורי הוא בנסיגה, מומלץ לנתח בזהירות את השקעה חדשה. העצה שלנו היא להמתין, בכל מה שקשור לרכישות אחרת נזק או בעיה עלולה להתרחש.

אהבה וזוגיות
במישור הסנטימנטאלי, למרבה הצער, הדברים לא משהו. יופיטר, שנמצא ביחסים מתוחים עם אוראנוס, מאדים ופלוטו ולזה תהיה השפעה שלילית על חיי של בני הזוג. אתם תהיו יותר מתוחים, תרגישו כל הזמן לחוצים, מרוגזים. בחלק הראשון של החודש לפי אסטרולוגיה חודשית הנוכחות של ונוס מביאה לכם רצון להיות לבד, הרגשה של אכזבה, במידה מסוימת בלבול. שימו לב איך אתם פועלים, לא לזרוק המילים שתתחרטו עליהן מאוחר יותר. העצה שלנו היא לפעול עם הרבה טאקט, אפילו במצב שהכוכבים לא לטובתכם, למצוא את הכוח להיות מאוזנים.

בריאות
מבחינת הבריאות ההמלצה עבור מזל אריה היא לקחת את עצמו בידיים. המיקום של ונוס כנגד לשבתאי יגרום לכם להיות אדישים יותר, נוטים יותר לכיוון השליליות, נוטים מעט יותר לחלות. ההרגשות המוזרות שאתם מרגישים יתרום למרבה הצער לפציעות או פגיעות מסוימות. יש לנסות בכל האמצעים להיכנס לאיזון ושאר הדברים יסתדרו מעצמם. תנסו להישאר רגועים, לנוח, ולאכול כראוי.

[google1]
[facebook_like_button]