מזל אריה: הורוסקופ ינואר 2015


הדבר האחרון שאפשר לומר שמאפיין את מזל אריה היא ספונטאניות.הרצון של האריה זה להתגונן על מנת להגן על שהרווחתם בכל החזיתות. זה מחייב אתכם לקחת פחות סיכונים, להישאר בצד, אבל עדיין להיות במרכז. שבתאי עדיין ישלוט ביחסיכם, בין במקום העבודה, בין בחיי הזוגיות . לכן, אתם מתמודדים עם המציאות לתקשר עם האדם חשוב לכם. מדובר, לפי אסטרולוגיה חודשית על תקופת זמן של עימותים פוטנציאליים, קונפליקטים, אפילו וויכוחים שבהם אף אחד אינו מוכן לעשות פשרות.

קריירה וכסף
הדברים מתחילים לזוז ואתם יותר יעילים בתקופה זו,  כך שהסיכוי להצלחה נראה סביר. יש גם שיפור בתקשורת עם אחרים, אשר מביאה את הסיכוי של הצלחה ורווחה. עקב נסיגה של מרקורי, לפי  תחזית אסטרולוגית חודשית יהיה בבלבול או עיכובים הקשורים למסמכים או משא ומתן. הפעילות והדאגות הכלכליות עוברות במקום הראשון בסדר העדיפויות של מזל אריה. מבחינת הכסף, הדברים אינם נראים טוב. תהיו זהירים בקשר להסדר הנוגע לכסף ואל תשכחו שאתם צריכים להיות יותר מסודרים בעניין זה .

אהבה וזוגיות
הודות ונוס אשר מתחדש את מסלולו הישיר הדברים מתחילים לחזור לשגרה, מתחילים לזוז, חסימות נעלמות, אי הבנות מתבהרות ואריה יצליח להשלים כל מני מתלות בהצלחה. האריה יבין שלאירועים מסוימים יש משמעות עבור החיים הסנטימנטאליים שלו. אם יחבר בין הדברים, מזל אריה יוכל להסיק מסקנות רלוונטיות עבור התנהלות במערכת היחסים. בין אם אתם במערכת יחסים, או אם אתם בתחילת מערכת יחסים, החלק הראשון של החודש מביא מצבים מבלבלים רבים. רק בחלק האחרון של החודש החיים הסנטימנטאליים יהיו רגועים יותר.

בריאות
האזהרה לגבי מצב הבריאותי של מזל אריה נשארת בתוקף גם בחודש הזה. על פי המלצת הורוסקופ חודשי דורשה תשומת לב רבה מבחינת הטיפול במחלות ויש להגן על הגוף. תחפשו דרכים חדשות להילחם במתח ולהימנע מדיאטות דראסטיות.

[google1]
[facebook_like_button]