מזל אריה: הורוסקופ חודש יוני 2015

מזל אריה ישים תחת סימן שאלה חלק מהמטרות העתידיות, אשר נראים לו לא מציאותיות או שקשה מדי להשיגן. לפי כך, מומלץ לא לקבל החלטות חשובות בתחום הפיננסי אלא רק לקרת סוף החודש. לפי הורוסקופ חודשי כוכב מרקורי נמצא בנסיגה וזה יכול לגרום לריב עם חברים או קרובים ואפילו לנתק כל קשר.

קריירה וכסף
בתחום הקריירה, מזל אריה ירגיש שהוא חייב להתפתח. שיתופי פעולה בתקופה זו או עבודה בצוות הם דברים שיכולים לתרום לקריירה שלו. גם ונוס מסייע לדברים האלה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הוא ידע להשתמש ביצירתיות, בדמיון ובמיומנויות שיש לו. בגלל מרקורי בנסיגה מבחינה כספית, יכולות להיות בעיות. שווה להיות זהירים, לא לקבל החלטות פזיזות ובעיקר לא להתחייב להלוואות חדשות.

אהבה וזוגיות
אתם עדיין תחת ההשפעה של יופיטר וזה מביא רק לדברים טובים. בנוסף אם ישנן צרות במהירה תמצאו חלופות ופתרונות. הבית יהי תוסס וכיפי. לקרת סוף החודש עשוי להיות אירוע משמח. לפי  אסטרולוגיה חודשית ונוס נכנס לבית האהבה של מזל אריה וזה יביא רענון, התרגשות מחודשת או בקצור אהבה מלאת הרמוניה. אם אתם לא במערכת יחסים, ייתכן שתמצאו את החצי השני.

בריאות
מאדים בנסיגה יכול לגרום לכך שבהתחלת החודש יהיו קצת בעיות כגון בדרכי הנשימה או חוסר ריכוז . מיקום הכוכבים החודש ייצר קרקע פורייה עבור מחלות אחרות, האבחנות רפואיות לא נכונות או בדיקות לא מדויקות. מומלץ לכם ולא להיכנס לפאניקה, להיות זהירים לאומץ אורך חיים בריא.

[google1]
[facebook_like_button]