מזל אריה: הורוסקופ חודשי ספטמבר 2015

עד אמצע החודש לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל אריה יצטרך להתמודד עם הרבה לחצים במקום עבודתו ואם זה לא מספיק חודש הזה יהיו לו גם מכמה בעיות בריאות. מאד מומלץ שימנע מלקבל על עצמו יותר מדי אחריות במיוחד מחצית השנייה של החודש.

קריירה וכסף
בבית העבודה של מזל אריה משתלבים השמש ומרקורי. על פי אסטרולוגיה חודשית השמש תביא שיפור הסטאטוס שלו במקום העבודה. הסיכויים של אריה להצליח הם מבטיחים וזאת בגלל שהשליט של בית העבודה, יופיטר, יהיה לא רק בעמדה בעלת עצמה, אבל בקשר חזק עם סטורן, אשר דוחף ליצירתיות וקידום. במישור המקצועי הכל נראה חיובי וייתכן קידום או הוכרה. עבודתכם היא מעורכת, וגם הכסף יגיע. לא להסס לשתף פעולה כי זה דבר חשוב מאוד עבור הקריירה שלכם.

אהבה וזוגיות
מבחינת האהבה זאת לא תהיה התקופה הטובה ביותר של מזל אריה. עם זאת הוא תמיד בעד תקשורת והבנה ועל ידי כך הוא יצליח לסדר את עניינים ולמזער את הנזקים. גם החודש שבתאי ימשיך להטיל את הכללים בבית הזוגיות של האריות. לפי כך זה נראה שבני הזוג שלצדכם הם מרוחקים ולא מפגינים מספיק הבנה. ההמלצה היא להעניק יותר חום, כדי לנטרל את אווירה השלילית של תקופה זו. ועוד יעצה לא לערבב את רגשות עם תחום קריירה.

בריאות
בחלקו הראשון של החודש, תחום הבריאות מעסיק אתכם אבל לא יהיה מדובר על משהו רציני. לפי הורוסקופ חודשי אתם מושפעים ממתח מתמיד ואולי הגיע הזמן ללמוד להירגע לפני שהוא ישפיע גם על בריאותכם. גם כל מה שמופרז יכול להיות האויב האמיתי מבחינת הבריאות החודש.

[google1]
[facebook_like_button]