מזל אריה: הורוסקופ חודשי, ספטמבר 2014


לצאת עם חברים או לצאת בכלל הוא לא הצד החזק של מזל אריה בחודש הזה. בעשרת הימים הראשונים של החודש, על פי הורוסקופ חודשי יהיו הרבה רגעים של בדידות, ומשום מה אתם מעדיפים את האווירה השלווה של הבית. בתקופה הזאת אפשרי שאתם או אחד ההורים שלכם תפתחו נושא כאוב שקיים כבר כמה זמן.

 

קריירה וכסף
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס חוזר למסלול הישר לבית הקריירה של מזל אריה וזה יכול להביא להקלה, הבהרה, חזרה למצב נורמאלי. התופעה תשתקף באופן חיובי במישור הכלכלי, על ידי סכום כסף שתקבלו בצורה של החזר כסף. עבודת צוות ושיתוף פעולה של מזל אריה מקבלים הם מספקים ורווחים יותר. זה יהיה טוב לנצל את התקופה הזו כדי לנסות לחזק את מעמדכם ואת התקציב כי מאדים בנסיגה עד האמצע החודש והדברים עשויים לא להיות בדיוק לפי מה שתכננתם.


אהבה וזוגיות
יופיטר, נמצא בחודש הזה במיקום מיוחס, אשר מוודא כי הדברים עובדים טוב או אם זה קורה במקרה משהו לא טוב, יספק פתרונות או חלופות. לפי אסטרולוגיה חודשית הכל הולך לכיוון טוב. עם כניסתו של ונוס ישר לבית האהבה של מזל אריה, תהיה ההתלהבות מרעננת של רומנטיות. הסיכויים למצאו אהבה אם אין זוגיות אתה חבר הם טובים מאד. ואם יש אתם יכולים למצוא עוד אחת! או, כמובן, תוכלו לשפר את חייכם לצד הזוג הקיים כבר.

בריאות
מרקורי, יוצא מההשפעה של שבתאי, איפה שהוא מצא את עצמו בחודשיים האחרונים, כך שהמצב הבריאותי הכללי הוא עכשיו הרבה יותר טוב, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. האופטימיות חוזרת ומצב הרוח הולך ומשתפר. אם יש לכם בעיה בריאותית, החודש הזה יכול להביא פתרונות לכך.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=ih94bS0FqY0