מזל אריה הורוסקופ חודשי נובמבר 2016

מזל אריה הורוסקופ חודשי נובמבר 2016ונוס ייצא מהצללים ויהיה זוהר מתמיד, אבל זה לא יקרה בלי מתח. הכוכב הזה יחזיר את הצבע לחיים של מזל אריה, את הרצון לעשות רושם, לאהוב ולהיות נאהב, להיות במרכז תשומת הלב, אבל אין שום ערובה שהשחקנים האחרים שבמגרש יאפשרו לעשות מה שהוא אוהב. על פי הורוסקופ חודשי אתם נוטים להתנהג באימפולסיביות יותר מהרגיל ו יש לכם רצון לצאת מהשגרה בכל תחומי חייכם.

קריירה וכסף

זה נראה כאילו השמש מצליחה להכניס ערך לתוכנית הקריירה. לפיכך, בני מזל אריה מפגינים יוזמה, מקבלים ההחלטות, מנתחים בקלות את הדברים, יש התמקדות יעילה על המטרות ואיזה המטרה להשיג. לפעמים, ייתכן שיש לכם את ההרגשה שיש מכשולים, שמישהו תוקע אתכם במקום. אבל על ידי התמדה, עקשנות וסבלנות מצליחים להתמודד עם המצב. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית במחצית השנייה של החודש ייתכן שיהיה מפנה לרגע, שינוי לא טוב, מחסום. מבחינה כלכלית, הדברים טובים.

אהבה וזוגיות

החלק הראשון של החודש, מושפע על ידי הנוכחות של ונוס, בעל בית האהבה, כלומר תחת סימן של חושניות רומנטי, ושל מניות. אתם תעניקו אהבה ותקבל את מה שאתם נותנים. אתם תשימו דגש גם על נוחות וביטחון אישי. הסוף החודש ימצא ימצאו אתכם במצב נפשי טוב, שמחים ונינוחים. גם עבור אלה שלבד אסטרולוגיה חודשית מבשרת חדשות טובות. בשבועיים הראשונים של חודש יוני זה אפשרי בחייכם מופיע לאדם שתתאהבו בו בטירוף.

בריאות

מבחינת הבריאות של ההמלצה של הורוסקופ היא לקחת את עצמכם בידיים. המיקום של ונוס כנגד לשבתאי יגרום לכם להיות אדישים יותר, נוטים יותר לכיוון השליליות, נוטים מעט יותר לחלות. יש לנסות בכל האמצעים להיכנס לאיזון ושאר הדברים יסתדרו מעצמם. תנסו להישאר רגועים, לנוח, ולאכול כראוי.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,231
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...