מזל אריה: הורוסקופ חודשי נובמבר 2013

האריות הם מאוהבים לנצח או בעבודה או באדם שהם אוהבים. בגלל זה, זה יכול להיות שהאריות יהיו עם הראש בעננים החודש. יכול להיות, שבעבודה מזל אריה יעשה שגיאות גסות, בשל חוסר תשומת לב. עשוי גם להופיע קידום או העלאה עקב מאמץ שעשה. בבית, מחכים לו באהבה. האריה מרגיש קרבה לכל יקיריו. יהיה ריב קטן בגלל כסף או חובות שלא שולמו בזמן אבל האריה פותר את זה עם הרבה טקט ובלי כל הבעיה.

קריירה וכסף
מאדים נשאר במזל אריה עד מחצית הראשונה של החודש. יש לנצל זאת, עבור פעולות הדורשות אנרגיה, תעוזה, וכישורי מנהיגות!
לפי הורוסקופ חודשי מזל אריה יכול לסמוך על מאדים על פתיחת דרכים חדשות או על פתרון מצבי משבר. מאדים מביא מהירות ויעילות, אבל גם אימפולסיביות, חוסר תבונה או וויכוחים. כוכב ונוס, הוא שליט בית הקריירה של מזל אריה, עובר לקשת, שהוא מזל אש, כמו האריה. ונוס מגדיש את כישוריו של מזל אריה לטובת הזדמנות בתחום המקצועי. אבל לא הכל ורוד. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל אריה, ליד השגרה היומית, קרוב לוודאי יהיו דאגות הקשורות לרכוש,  , הסכמים או מסמכים. יכולים להיות סיבוכים עם כסף גם.

אהבה וזוגיות
לפי אסטרולוגיה חודשית מזל סרטן נמצא מול פתיחת פרספקטיבות חיוביות החודש! כוכב מאדים נשאר בשבועיים הראשונים של החודש במזל אריה. הוא ממלא את בני מזל זה בתשוקה, ברצון לכבוש, מעניק את האומץ לעשות את הצעד הראשון או לעשות דברים מטורפים בשם האהבה. לפעמים, מאדים עשוי להיות קצת יותר מדי ישיר ומפורש, מהיר מדי וטרוף תשוקה, אבל, למעשה, זה מצב טבעי של מי שמאוהב. הורוסקופ חודשי מזל אריה מביא חדשות עוד יותר טובות יותר: ונוס, כוכב האהבה, נכנס לבית האהבה וההנאה של אריה ונשאר שם כמעט שבועיים . האופק הוא בהיר במיוחד עבור יחסים בשלב התחלתי. עבור אלה שנישואים, יכול להיות שיהיו דאגות קשורות לדיור, רכוש, הורים ומשפחה. אלה תחומי דאגה, הדורשים תשומת לב וסבלנות.

בריאות
יש לכם הרבה אנרגיה, במיוחד בחלק הראשון של החודש, אבל זה לא חוסך באי נוחות מבחינה רפואית. ציר הבריאות די מתוח בתקופה זו ובחודשיים הבאים, צריך, באופן כללי, לשים לב בפרט, למערכת העצבים, מערכת הנשימה לסירוגין היזהרו תאונות דרכים או מחפצים מסוכנים.

[google1]
[facebook_like_button]