מזל אריה הורוסקופ חודשי מרץ 2016

על פי תחזית אסטרולוגית חודשית הכוכב מרקורי נמצא בנסיגה, דבר אשר יכול לגרום לשורה של קשיים מקצועיים, בלבול ואי הבנות. האגו של האריה יכול לגרום למריבות במשפחה. הדבר האחרון שאתם רוצים עכשיו זה לתת למישהו את ההזדמנות לבקר את הביצועים שלכם. יש לצפות גם לעכב החלטות, אבל צריך קצת סבלנות.

 

 

 

קריירה וכסף
בין יופיטר, בתוך בית העבודה של אריה ושבתאי ממוקם בבית הקריירה, המוניטין של הדלי פורח והוא יצליח מאד. לפי אסטרולוגיה חודשית מזל אריה הישג הישגים שהם כעת חשובים לעתידו. הצמד יופיטר – שבתאי יחזק את הקריירה שלכם מכיוון שעכשיו ניתן להבחין טוב יותר מהם יעדי החיוניים והמשאבים כדי לעסוק רק בדברים החשובים באמת. הניסיון שצברתם עד כה כבר מוכר לכולם  והסמכות שלכם רק מתחזק כל הזמן. יש לכם שיקול דעת מצוין שיכול לזהות הזדמנויות טובות ולבצע מהלכים בהתאם.

אהבה וזוגיות
מרקורי, נמצא בבית הזוגיות של מזל אריה בתחילת החודש. בחודשיים אחרונים האריות עברו אכזבות, בגידות או אילוצים מסוימים, מחסומים או סיבוכים הקשורים לבני הזוג זוג או בזוגיות. לפי הורוסקופ חודשית השמש יוצאת והאהבה יכולה לפרוח תחת הקרניים החמים שלה. יש לכם קסם, או לפחות ככה חושבים אחרים. אם אתם מחפשים אהבה, אתם תמצאו אותה ואם יש לכם זוגיות יציבה, היא תהיה הרמונית יותר.


בריאות
כאשר מדובר על הבריאות, אין מקום לבדיחות. עם האופוזיציה בין מאדים לאוראנוס ביחס לציר הבריאות של האריה, יכול להתעורר עם אי הנוחות פתאומי ובלתי צפוי. שמרו על עצמכם, כי אפילו אובייקטים פשוטים יכולים להיות מסוכנים כמו סכין מטבח, כיריים, מחבט עם שמן חם, גפרורים ועד המכונית שלכם.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,462
Rate this post