מזל אריה: הורוסקופ חודשי, מרץ 2014

מזל אריה עלול לשים לב לדברים החשובים בחייו, אבל לאבד משדה הראיה את הפרטים הקטנים. זה חשוב לראות את התמונה הגדולה, אבל הזנחה של הפרטים הקטנים יכולים לגרום לכםם לאי נוחות.

קריירה וכסף
על פי הורוסקופ, לאחר תקופה ארוכה של יותר מ – 4  חודשים, ונוס עוזב את בית העבודה של מזל אריה ב – 5 במרץ 2014. לפי הורוסקופ חודשי, יש סיכוי של הצלחה, יש רצון טוב, אבל צריך קצת מאמץ מצדכם. אל תשכחו שאתם צריכים קשרים, מיזמים משותפים, שיתופי פעולה ושותפויות כדי להצליח ולשגשג בכל מה שאתם עושים. אבל, הדברים נראים שמתיישבים בכוחות עצמם, כי על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, החודש יהיו חוזים אשר עלולים להביא פרויקטים חדשים ובריתות חדשות בתחום הקריירה. מבחינה פיננסית, הדברים מסתדרים די טוב. אתם יכולים לצפות להכנסה נוספת של כסף וכמה בעיות מן העבר יתפזרו.


אהבה וזוגיות
יהיה עבור מזל אריה חודש מלא הרמוניה, אושר ואהבה, בזכות כוכב הלכת וונוס אשר נמצא בבית הזוגיות שלו. לפי אסטרולוגיה חודשית מורגשת גם הנוכחות המשמעותית של מרקורי, מה שמביא לתקשורת, הבנה וכנות. בחלקו הראשון של החודש יהיו הצהרות פומביות של אהבה ופלרטוטים כתוצאה של חילופי רעיונות ורשמים. חודש מרץ 2014, באופן כללי יהיה חודש מלא באירועים ופעילויות, מצב רוח טוב, בילוים וכיף. עבור הרווקים קיימת אפשרות לפגוש את החצי השני.

בריאות
מבחינה בריאותית אתם מרגישים סוג של אי נוחות, אבל אין סיבה לדאגה. לפי הורוסקופ לא יהיו בעיות גדולות של בריאותכם, אבל אתם לא יכולים להמר על זה. אתם צריכים לשים לב לבריאות האישית, לא להגזים, לא לקחת סיכונים, לעשות פעילות גופנית, לדאוג למנוחה מספקת, לאמץ תזונה בריאה, מאוזנת ומגוונת. אם יש לכם מחלות מסוימות, אל תהססו ללכת לרופא, לבצע בדיקות רפואיות ולעקוב אחרי הטיפולים שנקבעו.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=q7RW1b7fWCA