מזל אריה: הורוסקופ חודשי, מאי 2014


אם אתם בני מזל אריה, תנסו החודש לשים בצד את האנוכיות. בחלק המוקדם של החודש, על פי הורוסקופ חודשי יהיו עבור מזל אריה קצת בעיות בריאותיות ומצד שני הרווחים הכספיים יהיו טובים למדי. מדובר על חודש די עמוס, עם הרבה היכרויות של אנשים חדשים, עם זאת מדובר על תקופה טובה מאוד.

קריירה וכסף
לחודש הזה יש קונוטציות פיננסיות מיוחדות עבור האריות על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל אריה. זה נראה כאילו אתם מתכננים משהו בתחום המקצועי, או שאתם רוצים להשקיע או לקחת החלטה פיננסית נוספת חשובה. התרחיש הרע ביותר  הוא שאתם נאבקים עם מחסור במזומנים או אי הנוחות אחרת בתחום. ההמלצה עבור מזל אריה היא שהוא חייב לנתח את הדברים בנחת, להתייעץ עם אנשים מוסמכים כדי לוודאות שהוא עושה את הבחירה הנכונה. בעבודה הולך די טוב, אפילו אם אין לכם הישגים מרשימים, עדיין אתם יכולים לבנות לאט אבל בטוח את הקריירה. החלק האחרון של החודש הוא העשיר בהישגים.


אהבה וזוגיות
לא פחות מארבעה כוכבי לכת נמצאים בבית הזוגיות של מזל סרטן: פלוטו, השמש, מרקורי וונוס שהוא כוכב האהבה. האריה  יהיה עסוק כל הזמן בפלרטוטים תוך כדי השתתפות באירועים רבים. בחלק הראשון של החודש, בתחום האהבה והיחסים, הדברים יוצאים מכלל שליטה ואם אם לא תיזהרו, הם יכולים לקבל תפנית לא צפויה ואפילו לא נעימה. למרבה המזל, שבתאי, יעשה סדר בשלב כלשהו. אבל עד אז תהיה תקופה מלאת רגשות. התצוגה של כוכבי הלכת בתקופה הזו יכולה לעורר את העבר ואתם תתחילו לחשוב על אהבה שהיה מזמן. לאחר מכן, אירועי החודש מלאים משמעות עבור האריה ומובילים אותו  למסקנות מסוימות.

בריאות
על פי הורוסקופ האריות נמצאים בחודש קריטי עבור בריאותם והם חייבים להיות זהירים כל הזמן בנושא זה, עד כמעט סוף החודש.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=ks5qBjyfeiw