מזל אריה הורוסקופ חודשי ינואר 2016

מזל אריה, יכול לחוש עייפות וישנוניות במשך כל החודש. עדיף לו לדחות פעילויות הדורשות הרבה אנרגיה או מעורבות בפרויקטים במיוחד במחצית השנייה של החודש. לפי אסטרולוגיה חודשית מזל אריה חייב לנסות להימנע מקונפליקטים החודש.

 

 

 

קריירה וכסף
הקריירה היא המטרה מספר אחת החודש ואתם מרכזים את כל תשומת הלב לכיוון הזה, מה שיעניק לכם סיפוק רב. לא שהדברים פשוטים, בכלל לא, אבל יש לכם הרבה כוח בעבודה, מטרה מדויקת ואסטרטגיות מוצלחות ומלא רעיונות. הרעיונות של מזל אריה פשוט באים בסרט נע והם מתוחכמים ויצירתיים. מזל אריה עובר תקופה פורייה מאד בתחום הקריירה שלו. כל העבודה שלו וכל מה שהוא עושה כרוך, גם אם הוא פרודוקטיבי, בלחצים גדולים, התנגשויות וויכוחים רבים. החודש עבור מזל דלי בתחום הקריירה יכול להיות מלא באירועים. מבחינה כספית מדובר על חודש משגשג.

אהבה וזוגיות
אהבה ומערכות היחסים הינם גולת הכותרת ברשימת של סדר העדיפויות של מזל אריה החודש. גם אי אפשר אחרת: ונוס, כוכב האהבה, נמצא בביתם של הזוגיות. גם יופיטר מגביר במידה ניכרת את הצורך של מזל זה להיות נאהב, לשתף ולגלות אופקים חדשים בזוגיות. האהבה מרחפת באוויר, אבל השמיים אינם תמיד בהירים. על פי הורוסקופ חודשי  האריה מושפע מוונוס וצדק, שמלחיצים אותו. אולי אתם חייבים להילחם כדי לקבל מה שאתם רוצים. אם יש צורך, חבר מבוגר יכול להושיט לכם יד מסייעת.

בריאות
בגלל ונוס, הבריאות שלכם לא משהו החודש. על פי הורוסקופ חודשי האריה יכול לסבול מהחמרה של מחלה ישנה, אשר אינה טופלה כראוי או מסימפטומים מוזרים.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,655
Rate this post