מזל אריה: הורוסקופ חודשי ינואר 2014

בני מזל אריה יכולים להתקדם ולהשיג רווחים גדולים עד אמצע החודש . הצמיחה וההתקדמות אתם תרגישו בתחומים שונים של החיכם. העבודה תביא תועלת והזדמנויות החודש, ועל פי הורוסקופ חודשי מזל אריה יכול לקיים אינטראקציה עם כל כך הרבה אנשים חדשים.

קריירה וכסף
במהלך חודש הזה, העיסוקים המקצועיים של האריות יכולים להיות קשורים ליופי, לאמנויות או לתענוגות של האהבה. מצד שני, זה כדאי לזכור שוונוס ברגרסיה בבית העבודה האריה יכול לייצר נטייה לרשלנות, עם השלכות לא נעימות מאוחר יותר. כמו כן, אם יש לכם מערכת יחסים במקום העבודה תדאגו לכך שהיא לא תוביל להורדת תשואות ואיכות העבודה או בעיות אחרות. על פי תחזית אסטרולוגית מזל אריה יזכה להוקרה וערכה על עבודתו הנאמנה ומסורה שהוא עושה. בכל מקרה, זה לא הזמן לעשות הכל לבד. אפילו הכסף של אריה קשור, בדרך זו או אחרת לשותפויות ועבודת צוות.

אהבה וזוגיות
החודש יבליט את מערכת היחסים של בני הזוג והעבודה או הזוגיות של האריה והאחריות. ייתכן שתשומת לבך נמשכת על ידי משהו ממקום העובדה כך שבחירותיך המקצועי יכול להיות מושפע על ידי הרגשות. הדברים מוצגים עם יותר סובייקטיביות, בעיקר בחלק הראשון של החודש. מרקורי יאזן את אריה והגישות מתחילה להיות יותר הגיונית ויותר אובייקטיביות. על פי אסטרולוגיה חודשית מזל ארה יתמקד על תקשורת עם בני הזוג, החלפת רשמים ורעיונות, אם יש משהו שנתון למשא ומתן בניהם זה יבוא בקלות. האטרקציה במערכות היחסים תהיה במיוחד ברמה האינטלקטואלית.

בריאות
ונוס יכול להביא את אי הנוחות לאריות בגלל חייהם לא רגועים.על פי הורוסקופ חודשי מזל אריה חייב להיזהר עם התזונה, וממחלות של דרכי השתן. החודש הזה הוא מעולה עבור חידוש פעילות גופנית.

[google1]
[facebook_like_button]