מזל אריה: הורוסקופ חודשי, יוני 2014


תבלו כמה שיותר עם החברים כי ייתכן שהזנחתם אותם בזמן האחרון. עכשיו מזל אריה יצטרך להתאמץ קצת על הזמן האבוד. יכול להיות שהוא יעסוק בתשוקה החדש או יחזור לתשוקה שחשב שהיא כבויה.

קריירה וכסף
חודש יוני 2014 מביא שיתופי פעולה שיפיקו תועלת במישור החברתי. זה נראה, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית כאילו הדרך להצלחה היא חלקה ושיש סיכוי לשגשוג. בני הזוג יבינו ויתמכו בשאיפותיכם. השמש מועילה במיוחד במחצית הראשונה של החודש, מבטיחה הדדיות, אהדה, כמו גם פרוטקציה. תהיה הצלחה במיוחד בפעילות בצוות ותצליחו להיות בולטים, סמכותיים, למעשה תבליטו כל התכונות ויכולות של מנהיג. מבחינה כספית, מזל אריה לא צריך לדאגה, אבל יש להימנע מהוצאות גדולות.


אהבה וזוגיות
מבחינת האהבה, עבור מזל אריה יהיה חודש נהדר, כי כוכב האהבה ונוס נמצא במקום גלוי וחזק. נראה שאתם במרכז תשומת הלב. יש אפשרות גבוהה של חיבור בין מערכות היחסים עם החיים הציבוריים והקריירה. מצד שני אתם דורשים יותר מדי מבני הזוג. אל תגזימו! לפי הורוסקופ חודשי השבוע השני של יוני 2014 יהיה די מתוח, אז תנסו להימנע מעימותים ודיונים סותרות, מכל סוג שהוא.

בריאות
מזל אריה במצב מצוין מבחינה בריאותית ביוני 2014… דבר לא יעמוד בדרך שלכם, אבל אל תזלזלו ביכולות. לפי אסטרולוגיה חודשית במחצית הראשונה של יוני 2014 עלולות להתרחש בעיות במערכת הנשימה, מערכת העצבים, כמו גם כמה בעיות הנוגעות לתנועה. יש להימנע מעבודת אינטלקטואלית מוגזמת ולא להגזים עם העבודה. החלק האחרון של יוני 2014 מביא עמו ירידה אנרגטית, עם צורך במנוחה ומצבי רוח . לכן, יש להימנע מקיצוניות מכל הסוגים, אימצו אורך חיים מאוזן ובריאה, גם בעבודה וגם באוכל.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=We4GHhCSko4