מזל אריה: הורוסקופ חודשי יולי 2015

ספונטאניות תהיה מחוץ ללקסיקון של מזל אריה בחודש יולי. השמש גורמת לבני מזל אריה להתגונן על כדי להגן על מועמדותם שהרווחו בכל התחומים. אתם לא תיקחו סיכונים מיותרים, תישארו בצד אבל זה לא אומר שאתם עדיין לא במרכז. שבתאי ישלוט ביחסיכם, בין בחיי הזוגיות או בין במקום העבודה. לכן, אתם מתמודדים עם המציאות על ידי שיחות עם האדם שהוא חשוב לכם. לפי אסטרולוגיה חודשית בתקופה זמן זו אתם יכולים לצפות לעימותים, קונפליקטים, וויכוחים.

קריירה וכסף
מאדים יכנס למזל שלכם החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית זה מסמל תחילתה של תקופה של כמה חודשים פעילים, מלאי שינויים. חלק מהשינויים יתרחשו לאחר קונפליקטים, אבל, הם עשויים לגרום להתקדמות בקריירה. מאדים מעניק לכם את הרצון להוכיח עד כמה שאתם מסוגלים לפתור כל ביעה. אם תגדירו מראש איזו מטרה אתם רוצים להשיג ותתכננו הכל אין ספק להצלחה.תתמקדו את האנרגיה לכיוון הנכון ולא לפעול תחת דחף של רגע. החודש הזה מביא לכם סיפוק גם בקריירה עוד יותר כסף לכיס.

אהבה וזוגיות
החל מחודש הזה, הדברים בתחום הסנטימנטאלי עבור מזל אריה מתחילים לחזור לשגרה. וונוס מביא אימו הרמוניה, מצב רוח טוב ואושר בחיי הזוגיות. גם כן, לפי הורוסקופ חודשי האריות ירגישו את אפקט החיובי של מאדים, צדק והשמש. אבל, שימו לב שכל זה נכון רק לגבי מערכות יחסים יציבות או רשמיות. אם אתם במערכת יחסים חדשה או סתם במערכת יחסים, הדברים יכולים להתקדם רק לכיוון אחד: בעיות.

בריאות
לפי הורוסקופ  המצב נראה טוב מבחינה בריאותית ואין לכם על מה לדאוג. רמת האנרגיה היא טובה, אבל טוב תעשו אם לא תמתחו את הגבולות. תאמצו אורח חיים בריא, הכולל פעילות גופנית, מנוחה כמו גם תזונה מאוזנת. תהיו זהירים כי בזמן האחרון אתם נוטים לעלות במשקל וזה לא טוב.

[google1]
[facebook_like_button]