מזל אריה: הורוסקופ חודשי, יולי 2014


יהיה חודש שבו בני מזל אריה עסוקים בעצמם. זה טוב מעת לעת לשים  אתכם במקום הראשון, במיוחד אם אתם נוטים להזניח את רצונותיכם בדרך כלל.

קריירה וכסף
זה נראה שהאריות נהנים מתשומת הלב של אחרים, יש לכם אנרגיה, חיוניות, שאיפות ואופטימיות. על פי אסטרולוגיה חודשית מזל אריה עובר תקופה אשר מיטיבה איתו, עם הזדמנויות שעשויות להביא שיפור כלכלי, מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית. עם זאת, לא להגזים ותמיד לפעול בזהירות ובמידה. בחלק האחרון של החודש, אתם נהנים מנוכחותה של השמש, אשר מעניקה לכם הרבה מזל.


אהבה וזוגיות
חודש יולי 2014 מתגלה כחודש מלא ברומנטיקה, באופטימיות והיחסים מבוססים על הידידות ועל השותפות. לעומת זאת,  מזל אריה שומר על דיסקרטיות. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יהיו הזדמנויות למצאו אהבה במשגרת מפגשים עם חברים ובילוים מחוץ לבית. לאחר 16 יולי 2014, דברים מתחילים לזרום עוד יותר טוב. נראה שאתם חלק מאירוע חשוב, כי יופיטר נכנס למשל אריה ולכן אתם תזכו בהישגים רבים וסיפוק בכל המישורים של החיים אבל במיוחד במישור הסנטימנטאלי.

בריאות
במחצית הראשונה של יולי 2014 על פי הורוסקופ חודשי אתם מרגישים עייפות הולכת וגוברת ובכך אתם רגישים לכל מני מחלות. עם זאת, אין סיבה לדאגה, אבל לא להזניח את הבריאות. תנו לעצמכם גם זמן לנוח אבל גם לזוז. תרגיעו, קחו פסק זמן, צאו לטייל כדי להיפטר מהמחשבות. מערכת העצבים נראה קצת חלשה. במחצית השנייה של החודש אתם תרגישו הרבה יותר טוב, עם יותר אנרגיה ותהיו יותר אופטימיים.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=DAvJEmoDQf0