מזל אריה הורוסקופ חודשי דצמבר 2016

מזל אריה הורוסקופ חודשי דצמבר 2016אולי מזל אריה צריך לחכות כשמדובר על השקעות או שיתופי פעולה, מפני שזה יכול להיות שלא הוא יהיה זה שירוויח מהם. לעת עתה, לפי המלצת הורוסקופ חודשי זה יהיה יותר טוב עבור מזל אריה לפעול לבד.

קריירה וכסף

החודש מזל אריה חייב לקבוע יעדים וסדרי עדיפויות של הדברים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מרקורי, מראה שהיגיעה הזמן של סיכום או ניתוח אשר יכול להצביע על מה שהיה נכון או מה שלא היה נכון בזמן האחרון, איפה חייב להתעקש ואיפה להמשיך הלאה. בחלק השני של החודש מזל אריה יחדש משא ומתן, מחקר או הכנה של עבודות. רוב הבשורות הטובות באות מהכיוון של הכסף. אתם עוברים מכשול מסוים, עיכוב או סוג אחר של סיבוך וחוזרים בהדרגה למצב הרגיל.לפי הורוסקופ יש סיכוי טוב של רווח נוסף או הטבה פיננסית אחרת, בחלק האחרון של החודש.

אהבה וזוגיות

לאחר חודש וחצי של נסיגה, ונוס, חוזר למסלול ישר בסוף חודש ומשהו מתחיל לזוז סוף, סוף. לפי הורוסקופ אי הבנות מתבהרות, חסימות נעלמות, משהו שנותק יכול לחזור למה שהיה קודם. אירועים מסוימים מתחילים לחשוף את משמעותם. הם חלק מתמונה כללית ויש לה משמעות מיוחדת עבור חיי הזוגיות של האריות. אתם יכולים להסיק מסקנות חשובות לאושר העתידי. החלק האחרון של החודש מביא הישגים בחיים הסנטימנטאליים של אריה.

בריאות

המצב הבריאותי הוא מעט טוב יותר מאשר בחודש הקודם, אבל עדיין לא הכל מושלם . על פי אסטרולוגיה חודשית אתם משפרים בהדרגה, אבל לא להגזים לעת עתה. הבעיה העיקרית היא המתח והוא ימשיך להיות האויב שיש לפחד ממנו, כך שיהיה צורך להיזהר ולמנוע ככל הניתן ממצבים בלתי רצויים ולא נעימים.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,060
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...