מזל אריה הורוסקופ חודשי דצמבר 2015

החודש עבור מזל אריה עלולות להתרחש בעיות בחיי היומיום, בעבודה או במשפחה. כל עוד אתם משתמשים בחוכמה ותהיו תהיו גמישים אתם יכולים לנצל את ההזדמנויות שמופיעות בדרככם. מזל אריה ירגיש חסר ביטחון העצמי בתקופה הזו. תנסו לראות את חצי הכוס המלאה ולמנוע ממתח בעבודה בחודש זה.

קריירה וכסף
בנושא הכספים הכל זורם במהירות: עסקאות, רווחים, רכישות וכו’. כל מה שקשור לכסף אפשרי במהלך החודש הזה, אבל לא הכל מומלץ. זה לא רעיון טוב, שמזל אריה ייקח הלוואה כדי לממן יוזמה חדשה. מצד שני, על לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל אריה יכול לחדש בתקופה הזאת יוזמה ישנה יותר אשר לא ממש אותה. כל הספקולציות או כל הרווחים שהושגו ללא עבודה הם דברים אשר יובילו בסופו של דבר להפסדים. בנוסף, רצוי שהאריות לא יערבבו נושא הכסף עם אהבה או ידידות, כי גם כאן יפסידו. היעדים המקצועיים של מזל האריות מוכתבים על ידי כסף בלבד.

אהבה וזוגיות
אהבה ומערכות היחסים הינם גולת הכותרת ברשימת של סדר העדיפויות של מזל אריה החודש. גם אי אפשר אחרת: ונוס, כוכב האהבה, נמצא בבית של הזוגיות. גם יופיטר מגביר במידה ניכרת את הצורך של מזל זה להיות נאהב, לשתף ולגלות אופקים חדשים בזוגיות. האהבה מרחפת באוויר, אבל השמיים אינם תמיד בהירים. על פי אסטרולוגיה חודשית האריה מושפע מוונוס וצדק, שמלחיצים אותו. אולי אתם חייבים להילחם כדי לקבל מה שאתם רוצים. אם יש צורך, חבר מבוגר יכול להושיט לכם יד מסייעת.

בריאות
כל מה שמופרז יכול להיות האויב הגדול מבחינת הבריאות החודש. לפי הורוסקופ חודשי מזל אריה חייב לנסות לא להגזים כי כל הגזמה יכולה ליצור בעיות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,550
Rate this post

הורוסקופ 2016 – לחץ כאן