מזל אריה: הורוסקופ חודשי דצמבר 2013

בני מזל אריה יכולים להתקדם בעבודתם בחודש הזה, אבל יכולות להמשיך בעיות משפחתיות. למרות הלחצים, המצב הכללי הוא חיובי. לפי הורוסקופ חודשי מזל אריה יכולות להיות קצת  דאגות לגבי הילדים ותהיו ביקורתיים עם אחרים. אתם חייבים להיות זהירים עם בני המשפחה שהם מבוגרים.

קריירה וכסף
השמש, שהיא השליטה של מזל אריה, ביחד עם מרקורי נמצאים באחד הבתים של אריה אשר מגרה את הרוח ההרפתקה, הבעה, והיצירתיות. הבית הזה הוא בית עם מזל, אשר יכול לעזור לכם לנצל את כישרונותיכם וגם לנצל נסיבות חיוביות.
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל אריה, מאדים הוא מאוד פעיל, ודוחף את מזל אריה לכיוון פעילות אינטלקטואלית, חדשנות ויזמות. כל אלה יכולים להפיק תועלת מהאנרגיה של מאדים, עם יש מטרות ברורות ואין את הנטייה לפעול בפזיזות או בחוסר התחשבות.
ממוקם בבית העבודה של אריה, לפי הורוסקופ חודשי מזל אריה ונוס רוצה לקדם עבודת צוות ושיתוף פעולה. מבחינה כספית, המצב הוא מספק ואפילו ניתן לבצע השקעה.

אהבה וזוגיות
היחסים נראים יותר טוב החודש מאשר בחודשים הקודמים. האי הנוחות בבית נראה שנעלם, גם אם יש עוד דברים שצריך לפתור, הם יכולים להיפתר לאט, בסבלנות וברוגע. צפויה להיות הצלחה או הגשמה נפשית, לפי אסטרולוגיה חודשית מזל אריה, כי שבתאי, שהוא השליט של בית הזוגיות של אריה, מקבל עזרה מיופיטר הנהדר. זה מעיד על התקדמות, שגשוג ורווחה , והכל מוקדש לזוגות הנישואים.
יש גם חדשות טובות עבור האריות המחפשים אהבה: אהבתכם דופקת על הדלת.

בריאות
כל עוד יש לכם אורח חיים בריא ומאוזן, לא יהיו בעיות בריאות. אם יש סימנים שמשהו לא בסדר, לא להסס וללכת להתייעץ עם רופא מומחה!

[google1]
[facebook_like_button]