מזל אריה הורוסקופ חודשי אפריל 2016

מזל אריה ירגיש כאילו החיים לקחו הפסקה, במקרה שלו, או במקרה גרוע יותר, מרגיש שהחיים הולכים בכיוון ההפוך. לפי הורוסקופ חודשי יהיה עליו לחזור על משימות מסוימות, דבר אשר יתרוקנו אותו מאנרגיה. נסו לקחת את הדברים כפי שהם, על מנת לראות את התמונה הגדולה שהיא לא רעה.

 

 

 

קריירה וכסף
המסלול של האריות בקריירה נראה די מסובך. הם ימשיכו להשקיע, לעבוד הרבה ומרגישים שצריכים להשתלב על פי כללים מסוימים. אתם עושים מאמצים בעניין זה, אבל זה שווה ומסיבה זו עליכם לפעול בסבלנות, כי התוצאות אינן מופיעות באופן מיידי. החלק האחרון של החודש, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מביא הצלחה, הוכרה והגשמה בקריירה. ייתכן שתחזרו לפרויקטים ישנים יותר. בתוכנית הפיננסית, המצב נראה די חזק, דברים רבים תלויים עמיתים, שותפים עסקיים.

אהבה וזוגיות
מאחר שאתם עדיין תחת ההגנה של יופיטר, אשר מביא הרבה דברים טובים גם אם יהיו צרות לאורך הדרך, במהירות תמצאו פתרונות וחלופות. לכן, אסטרולוגיה חודשית מדברת על תנועה כלפי מעלה עבור מזל אריה. ונוס נכנסה לבית האהבה של האריות ועובדה זו מביאה רענון והתרגשות. הסיכויים לאהבה והרמוניה גדלים. אם אתם לבד, תוכלו למצוא את הזוג, אם יש לכם מישהו, אתם תשפרו את היחסים.

בריאות
מחצית הראשונה של החודש תהיה בעייתית יותר עבור מזל אריה, בשל מאדים בנסיגה. לפי כך, עלולים להיות זיהומים בדרכי הנשימה ריכוז וזיכרון או חוסר תשומת לב. מיקום הכוכבים מייצר קרקע פורייה עבור מחלות אחרות או סיכון של טעויות רפואיות, כגון האבחנות לא נכונות, או בדיקות שגויות. 


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,675
Rate this post