מזל אריה: הורוסקופ חודשי, אפריל 2014

העדיפות הראשית של מזל אריה תהיה שלשנות את חייו בדרך אחת או אחרת. האריות מבינים היטב איזה דברים הם צריכים לשנות, ויעשו את כל המאמצים כדי להשיג את מה שרוצים. אתם רוצים לבלות זמן רב עם יקיריכם בחיים, אבל אתם חייבים להיזהר לא להגזים.
מרקורי בנסיגה יכול לגרום לכם להיות פסימיים, ולדאוג מכל דבר. ייתכן שלמישהו שחייב לכם כסף יהיה לו קושי להחזיר את ההלוואה.

קריירה וכסף
על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, הדברים מתחילים להיכנס במסלול הרגיל. ונוס חזר לתנועה ישירה, משהו יתבהר והדברים מתחילים לנוע מן המקום. למעשה, כל פעילות מקצועית שנעשית עם הנאה במהלך תקופה תביא הצלחה והישגים. ייתכן שתקבלו תמיכה מן המשפחה או העבודה של מזל אריה קשורה לקרקע, מבנים או סחורות. המשאבים הפיננסיים תלויים הרבה בשיתופי פעולה, שותפויות, בריתות, חוזים ומרקורי בנסיגה יכול לגרום לפיגורים, להחמיר ולבלבל את הדברים.


אהבה וזוגיות
אסטרולוגיה חודשית מכריזה על תקופה סוערת, מלאת אירועים מיוחדים והתחושה הכללית היא יכולה להיות של קושי ואי הבנה. זה נובע, בעיקר, מהתקשורת הלא טובה עם בני הזוג, אך גם חוסר תשומת לב, בלבול וחוסר הערכה שגויה. לפיכך, בתקופה הזו, על מזל אריה לנסות לא לקחת את ההחלטות סופיות. עם זאת, קיימת מגמה לנתח את התקלות ולתקן אותן בסופו של דבר. בתקופה הזאת עשויים להעלות נושאים מוצנעים, או יכולות להופיע שוב אנשים מן העבר.

בריאות
הורוסקופ חודשי של מזל אריה מבשר על תקופה רווחית ביותר במונחים של בריאות. אין לכם בעיות כלשהן, ההפך, יהיו פתרונות בריאות במידת הצורך. תעשו כל פעולות שאתם אוהבים אבל לא להגזים ולא לשכוח כי החולשות עשויות להופיע מול הפיתויים הן עלולות לגרום לתופעות בלתי רצויות. תעשו ספורט, אימצו אוכל בריא ומגוון. תשומת לב רבה ממתקים!

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=7vAdlTV9-IE