מזל אריה: הורוסקופ חודשי, אוקטובר 2014


אולי מזל אריה צריך לחכות כשמדובר על השקעות או שיתופי פעולה, מפני שזה יכול להיות שלא הוא יהיה זה שירוויח מהם. לעת עתה, לפי המלצת הורוסקופ חודשי זה יהיה יותר טוב עבור מזל אריה לפעול לבד.

 

קריירה וכסף
החודש מזל אריה חייב לקבוע יעדים וסדרי עדיפויות של הדברים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מרקורי, מראה שהיגיעה הזמן של סיכום או ניתוח אשר יכול להצביע על מה שהיה נכון או מה שלא היה נכון בזמן האחרון, איפה חייב להתעקש ואיפה להמשיך הלאה. בחלק השני של החודש מזל אריה יחדש משא ומתן, מחקר או הכנה של עבודות. רוב הבשורות הטובות, על פי אסטרולוגיה חודשית באות מהכיוון של הכסף. אתם עוברים מכשול מסוים, עיכוב או סוג אחר של סיבוך וחוזרים בהדרגה למצב הרגיל.לפי הורוסקופ יש סיכוי טוב של רווח נוסף או הטבה פיננסית אחרת, בחלק האחרון של החודש.


אהבה וזוגיות
זה נראה שמדובר על תקופה רגועה בחיי הזוגיות, אף על פי שיהיו כמה מחלוקת קטנות. האריות מודאגים לגבי נושאים די פרגמאטיים דברים כגון: כסף, רכישות וכו’. מזל אריה שותף לאחריות ועבודות בבית, תומכים אחד בשני ועוזרים אחד לשני. במקרה של מערכות יחסים קבועות, התשוקה המינית מתבטאת בכל הכוח. במקרה של מערכות יחסים חדשות יש תשוקה ורגשות מאוד אינטנסיביים, ובגלל זה התגובות עשויות להיות מופרזות והבעיות יכולות להיות חריפה או בתדירות גבוהה יותר.

בריאות
ההמלצה היא להיות זהירים לגבי מצבכם הבריאותית. אל תהססו להתייעץ ולבקש עזרה מקצועית בכל בעיה בריאות. לא להזניח את הבעיות ולהתייחס אליהן ברצינות. זאת תקופה מצוינת עבור ביצוע בדיקות שגרתיות כלליות או לחדש טיפול רפואי תחת הדרכתם של מומחים. יש לאמץ אורח חיים בריא, תזונה מגוונת ובריאה, להימנע הקיצוניות, מתח, לעשות פעילות גופנית, לנוח ולהירגע.

[google1]
[facebook_like_button]

httpvh://www.youtube.com/watch?v=u6Y3FSX3Wd4