מזל אריה הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016

מזל אריה הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016עד אמצע החודש מזל אריה לא ירגיש הכי בנוח, אבל לאחר מכן כאשר כל תשומת הלב מופנית אליו הוא יתחיל לפרוח.לפי אסטרולוגיה חודשית, תרצו לקבל כמה שיותר חיבה או לפחות באותה מידה שאתם נותנים. תהיו נדיבים כרגיל, אבל חייבים להקפיד ולא להזניח את הרצונות ואת צריכותיכם. בתחילת החודש לאריות תהיה תחושה שמשהו היטל  קללה עליהם ושכולם רוצים לעשות להם רק רע. לאחר אמצע החודש תתחילו להירגע וגם הדברים יסתדרו מעצמם.

קריירה וכסף

לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס חוזר למסלול הישר לבית הקריירה של מזל אריה וזה יכול להביא להקלה, הבהרה, חזרה למצב נורמאלי. התופעה תשתקף באופן חיובי במישור הכלכלי, על ידי סכום כסף שתקבלו בצורה של החזר כסף. עבודת צוות ושיתוף פעולה של מזל אריה מקבלים הם מספקים ורווחים יותר. זה יהיה טוב לנצל את התקופה הזו כדי לנסות לחזק את מעמדכם ואת התקציב כי מאדים בנסיגה עד האמצע החודש הדברים עשויים לא להיות בדיוק לפי מה שתכננתם.

אהבה וזוגיות

יופיטר, נמצא בחודש הזה במיקום מיוחס, אשר מוודא כי הדברים עובדים טוב או אם זה קורה במקרה משהו לא טוב, יספק פתרונות או חלופות. לפי הורוסקופ חודשי הכל הולך לכיוון טוב. עם כניסתו של ונוס ישר לבית האהבה של מזל אריה, תהיה ההתלהבות מרעננת של רומנטיות. הסיכויים למצאו אהבה אם אין זוגיות אתה חבר הם טובים מאד. ואם יש אתם יכולים למצוא עוד אחת או, כמובן, תוכלו לשפר את חייכם לצד הזוג הקיים כבר.

בריאות

חודש זה די לא יציב ויכולות להתרחש בעיות בריאות באופן פתאומי. כדי להגביל את הסיכון למחלות, מומלץ על פי הורוסקופ לנהל חיים מסודרים ולדאוג לנוח מספיק. על אריה להגן על מערכת הנשימה, במערכת העצבים, מערכת הלב וכלי דם.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,787
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...