מזל אריה: הורוסקופ חודשי אוגוסט 2015

מזל אריה יכול לחוש את השפעת כוכבי הלכת יופיטר ונגה בכך שהוא יוכל להשיג את המטרות שלו ללא מאמצים גדולים. אסטרולוגיה חודשית מדברת על צירוף חיובית, כמו על עזרה מאלו הקרובים אליו.

קריירה וכסף
גם בתחום הקריירה כוכבי הלכת יופיטר ונגה ישפיעו לטובה כך שיהיו לכם הרבה הזדמנויות להצלחה בתחום. מזל אריה יהמר בעיקר, באופן האנליטי שהוא פועל או באופן של השגת חוזים חדשים ושותפויות. אתם לא שוכחים דברים אשר למדתם מן העבר וחושבים על אסטרטגיות עבודה קשורות לעתיד. מבחינה כלכלית, דברים טובים, עם רווחים לקראת סוף החודש.

אהבה וזוגיות
על פי הורוסקופ חודשי מזל אריה ימשיך ליהנות מנוכחות כוכבי הלכת יופיטר ומאדים בבית האהבה. אז אתם מלאי רוך, רגשות והכל אפשרי גם אם אנחנו מדברים על אהבה חדשה, גם על אהבה ישנה, או אם על יציבות בחיי הזוגיות. במקרה האחרון, הדגש הוא על הבית והמשפחה. תנסו לפתור את הבעיות, כך שלא יהיו הפתעות בעתיד. מצבים לא ברורים ובעיות יכולים תמיד לגרום לאי הנוחות.

בריאות
זה נראה הומור והתלהבות של מזל אריה יגרמו לו לשכוח מבעיות בריאות. טוב יהיה להיות ערניים יותר לגבי בריאותכם כי מערכת החיסונית לפי הורוסקופ חודשי בתקופה זו היא חלשה. במובן זה, לא יזיק להימנע מסיכונים ואי הנוחות. מדברים על בעיות כמו כאבים, זיהומים ודלקות. תואכלו יותר בריא, תרגיעו ותקדישו זמן לפעילות גופנית אך גם למנוחה.

[google1]
[facebook_like_button]