מזל אריה: הורוסקופ דצמבר 2014


בימים הראשונים של החודש מזל אריה יוכל כהלכה להניח לכמה אירועים מצערים מן העבר, רגשיים או גשמיים. נסו להבין כי כמה פרויקטים שנפלו, החברים שאיבדתם, יחסים שפורקו או השקעות שכשלו לא צריכים להעסיק את מחשבתכם.

קריירה וכסף
השמש, שהיא השליטה של מזל אריה, ביחד עם מרקורי נמצאים באחד הבתים של אריה אשר מעוררים את רוח ההרפתקה  והיצירתיות. הבית הזה הוא בית עם מזל, אשר יכול לעזור לכם לנצל את כישרונותיכם וגם לנצל נסיבות חיוביות. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל אריה, מאדים הוא מאוד פעיל, ודוחף את מזל אריה לכיוון פעילות אינטלקטואלית, חדשנות ויזמות. כל אלה יכולים להפיק תועלת מהאנרגיה של מאדים, עם יש מטרות ברורות ואין את הנטייה לפעול בפזיזות או בחוסר התחשבות. ממוקם בבית העבודה של אריה, לפי הורוסקופ חודשי מזל אריה ונוס רוצה לקדם עבודת צוות ושיתוף פעולה. מבחינה כספית, המצב הוא מספק ואפילו ניתן לבצע השקעה.

 אהבה וזוגיות
החודש יבליט את מערכת היחסים של בני הזוג והעבודה או הזוגיות של האריה והאחריות. ייתכן שתשומת לבך נמשכת על ידי משהו ממקום העובדה כך שבחירותיך המקצועי יכול להיות מושפע על ידי הרגשות. הדברים מוצגים עם יותר סובייקטיביות, בעיקר בחלק הראשון של החודש. מרקורי יאזן את אריה והגישות מתחילה להיות יותר הגיונית ויותר אובייקטיביות. על פי אסטרולוגיה חודשית מזל ארה יתמקד על תקשורת עם בני הזוג, החלפת רשמים ורעיונות, אם יש משהו שנתון למשא ומתן בניהם זה יבוא בקלות. האטרקציה במערכות היחסים תהיה במיוחד ברמה האינטלקטואלית.

בריאות
מזל אריה מבחינה הבריאות הוא במצב מצוין. דבר לא יעמוד בדרך שלכם, אבל אל תזלזלו במוגבלויות. במחצית הראשונה של החודש עלולות להתעורר בעיות במערכת הנשימה, מערכת העצבים, כמו גם כמה בעיות הנוגעות לתנועה. יש להימנע מעבודת מאומצת. החלק האחרון של דצמבר 2014 מביא עמו ירידה אנרגטית, עם צורך במנוחה ועם מצבי רוח,  לכן, יש להימנע מקיצוניות מכל סוג שהו, אימצו אורך חיים מאוזן ובריאה.

[google1]
[facebook_like_button]