מזל אריה: הורוסקופ אפריל 2015


במקרה של מזל אריה, חלקו הראשון של החודש מביא רצון לשנות ולעשות דברים חדשים. לפי הורוסקופ חודשי האריה יכול לקבל הזדמנות  להגיע למטרה מסוימת די מהר, אולי עם עזרה של חבר או מכר. בכל זאת, אסור להתלהב יותר מדי בנושא זה כדי לא להתאכזב, אבל בוודאות, תוכלו להשיג כמה דברים חשובים עבור הסובבים אתכם וגם עבורכם.

קריירה וכסף
בעבודה תהיה תקופה די פעילה עבור מזל אריה. הוא יצטרך לקבוע מטרות ברורות ויעדים ולקבוע סדרי עדיפויות ברורים גם כן. זאת תקופה שבה תוכלו לבדוק ולנתח כמה עובדות כדי להבין מה היה טוב ומה לא היה בסדר בזמן האחרון. כמו כן, אתם צריכים להתעקש ולהבין כיצד להמשיך הלאה, בעוקבות הנסיגה של מרקורי. מבחינה פיננסית, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית המצב נראה טוב. אתם מתגברים על מחסומים, סיבוכים ועיכובים, ומצליחים לחזור לשגרה. בחלק האחרון של החודש אולי תקבלו הטבות  או רווחים כספיים נוספים.

אהבה וזוגיות
היחסים נראים יותר טוב החודש מאשר בחודשים הקודמים. האי הנוחות שהייתה בבית נראה שנעלמת, גם אם יש עדיין יש בעיות שצריך לפתור, האריות יכולים להיפתר מהן לאט, בסבלנות וברוגע. צפויה להיות הצלחה או הגשמה נפשית עבור מזל אריה, כי שבתאי, יקבל עזרה מיופיטר הנהדר. זה מעיד על התקדמות, שגשוג ורווחה והכל מוקדש לזוגות הנישואים. יש גם חדשות טובות עבור האריות אשר מחפשים אהבה.

בריאות
זה נראה, לפי אסטרולוגיה חודשית שאתם נהנים מתקופה ללא בעיות בריאות. יכולות להיות רק בעיות קטנות, חרדות או אי נוחות. מהסיבה הזו, מומלץ להירגע, לנוח, לעשות הפעילויות מרגיעות. אתם נוטים לנתח כל המצבים, כל הזמן ולעמוק וזה לא עושה לכם טוב. אם אתם חשים אי שקט בגלל כל מני סיבות, מומלץ לדבר על זה עם אלה שקרובים אליכם.

[google1]
[facebook_like_button]