הורוסקופ חודשי מזל סרטן אוקטובר 2020

בעשרת הימים הראשונים של החודש, לפי הורוסקופ חודשי נוטים להתבוננות פנימית. אתם מעוניינים יותר מבעיות של אחרים. עם זאת, אל תנסו להיות מעורבים בסיפורים שלהם, אם לא מבקשים עזרה. בנוסף, תסמכו יותר על האינטואיציה, במיוחד אם אחדים נוטים לנצל את אדיבותכם.

קריירה וכסף

האנרגיה שלכם היא יוצאת דופן על פי תחזית אסטרולוגית חודשית אך אם אתם תאבדו שליטה על זה יכול להביא להרבה צרות כמו סכסוכים במקום העבודה.

אהבה ומשפחה

לא פחות מארבעה כוכבי לכת לפי הורוסקופ חודשי נמצאים בבית הזוגיות: פלוטו, השמש, מרקורי וונוס שהוא כוכב האהבה. בחלק הראשון של החודש, בתחום האהבה והיחסים, הדברים יוצאים מכלל שליטה ואם אם לא תיזהרו, הם יכולים לקבל תפנית לא צפויה ואפילו לא נעימה..

המצב הבריאותי

הבריאות שלכם היא מצוינת, כך שדבר לא יעמוד בדרככם, אבל אל תזלזלו במוגבלויות. במחצית הראשונה של החודש עלולות להתעורר בעיות במערכת הנשימה, מערכת העצבים, כמו גם כמה בעיות הנוגעות לתנועה. החלק האחרון של החודש מביא עמו ירידה אנרגטית, עם צורך במנוחה ועם מצבי רוח.

[facebook_like_button] [google1]


הורוסקופ 2020

הורוסקופ 2020 משקף עבור אנשים רבים את השנה הקרובה במספר תחומים וזאת בכדי לקבל הצצה קטנה וקווים מנחים לצורך התנהלות מיטבית והצלחה ככל האפשר. אסטרולוגיה שנתי 2020 חופשת בפנינו שנה מאתגרת הכוללת עליות ומורדות אך בסיכומן ניתן לומר כי מדובר בשנה חיובית למדיי למרבית המזלות וזאת ...