הורוסקופ חודשי מזל מאזניים ספטמבר 2020

השמש נמצאת בבית האהבה לפי תחזית אסטרולוגית חודשית וזה יגררם לכם לעסוק יותר עם היבט זה של חייכם. יותר מתמיד, אתם רוצים לפגוש או להיות בחברה של אנשים מיוחדים. נוכחות הירח גם ישפיע לטובה ויפתח דלתות.

אהבה ומשפחה

רק לקרת סוף החודש, לפי אסטרולוגיה חודשית ניתן יהיה לפעול כפי שאתם רוצים וגם למרקורי יש תפקיד בעוניין הזה.

אהבה ומשפחה

עבורכם לפי הורוסקופ חודשי יהיה חודש מלא הרמוניה, אושר ואהבה, בזכות כוכב הלכת וונוס אשר נמצא בבית הזוגיות. בנוסף מורגשת גם הנוכחות המשמעותית של מרקורי, מה שמביא לתקשורת, הבנה וכנות. באופן כללי יהיה חודש מלא באירועים ופעילויות, מצב רוח טוב, בילוים וכיף. עבור הרווקים קיימת אפשרות לפגוש את החצי השני.

המצב הבריאותי

בגלל ונוס, הבריאות שלכם לא משהו החודש. על פי הורוסקופ חודשי יכול לסבול מהחמרה של מחלה ישנה, אשר אינה טופלה כראוי או מסימפטומים מוזרים. תעשו כל פעולות שאתם אוהבים אבל לא להגזים ולא לשכוח כי החולשות עשויות להופיע מול הפיתויים הן עלולות לגרום לתופעות בלתי רצויות.

[facebook_like_button] [google1]


הורוסקופ 2020

הורוסקופ 2020 משקף עבור אנשים רבים את השנה הקרובה במספר תחומים וזאת בכדי לקבל הצצה קטנה וקווים מנחים לצורך התנהלות מיטבית והצלחה ככל האפשר. אסטרולוגיה שנתי 2020 חופשת בפנינו שנה מאתגרת הכוללת עליות ומורדות אך בסיכומן ניתן לומר כי מדובר בשנה חיובית למדיי למרבית המזלות וזאת ...