הורוסקופ חודשי מזל דגים אוקטובר 2017

בחודש הזה יהיו עבורכם ההזדמנויות רבות בתחום המקצועי. עם זאת, אל תנסו ללכת מעבר לכישורים שיש לכם, כי לפעמים מאמציכם יביאו יותר כאבי ראש מאשר תועלת. תנסו להיפטר מקשיים, בלי לבזבז כסף וללא התחייבות, אלא רק על ידי האחריות שלכם ופעלו רק במשגרת הידע שיש לכם.

קריירה וכסף

השמש מעניקה לכם לפי הורוסקופ חודשי אנרגיה ושאפתנות. אתם מוערכים כמנהיגים, על היכולת להניע אחרים ועל הכישורים המקצועיים. אתם מציגים את עצמכם כאנשים אמינים ועם ביטחון עצמי, בוגרים ורציניים, אשר יודעים מה שהם עושים. החודש יהיו הזדמנויות אשר יחזקו את המעמד שלכם. מבחינה פיננסית אפשרי שהחודש אתם תרווחו כסף נוסף או רכוש שעליו אתם ניהלתם מאבק.

אהבה ומשפחה

עבורכם החודש יהיו הזדמנויות שתורמות למציאת אהבה חדשה. לפי הורוסקופ חודשי מופיעים הצהרות או הצעות שרק ישפרו את הרגשתכם הטובה.

המצב הבריאותי

מבחינת הבריאות, הנוכחות של מאדים, עדיין גורמת במידה מסוימת למחלות ולסבל. הגוף שלכם בגלל מתחים, נחלש. יש לנסות לנוח יותר, אימצו אורח חיים כמה שיותר בריא.

[facebook_like_button] [google1]



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...