הורוסקופ חודשי מזל גדי מאי 2019

בתקופה הזאת אתם מרגישים שאתם חייבים להרחיב את האופקים בדרך אחת או אחרת. אתם גם תהיו יותר אופטימיים מהרגיל ועל פי אסטרולוגיה חודשית תראו תמיד את החצי המלא של הכוס במצבים שתיתקלו בהם. מפני שמרקורי בנסיגה מצד אחד אתם רוצים להתקדם, אבל מצד שני תרגישו שאתם תקועים כרגע.

קריירה וכסף

יש לכם תחושה של חוסר סיפוק, בעיקר בחלקו הראשון של החודש. עם זאת, מתרחשים שינויים חיוביים ולפי אסטרולוגיה חודשית המגמה הכללית, היא חיובית.

אהבה ומשפחה

אתם לקרת תקופה מאוד וחשובה בחייכם. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס היה בבית הזוגיות די הרבה זמן, כך שמספר אספקטים של היחסיים היו תחת זכוכית מגדלת. אתם הגעתם לתבונות רבות בקשר ליחסים שלכם ובטח גילתם מה שוונוס רצה להעביר לכם. אם לא, אתם תבינו בקרוב. ונוס מחדש את מסלולו הישר ובכך הרבה דברים יתבהרו, יהיו פתרונות, אירועים משמעותיים וכל העיכובים ייעלמו.

המצב הבריאותי

על ציר הבריאות שלכם על פי אסטרולוגיה חודשית קיימים ניגודים בין יופיטר, ונוס ופלוטו. כל זה יכול ליצור בעיות כמו הקיצוניות וחולשות.

[facebook_like_button] [google1]


הורוסקופ 2020

הורוסקופ 2020 משקף עבור אנשים רבים את השנה הקרובה במספר תחומים וזאת בכדי לקבל הצצה קטנה וקווים מנחים לצורך התנהלות מיטבית והצלחה ככל האפשר. אסטרולוגיה שנתי 2020 חופשת בפנינו שנה מאתגרת הכוללת עליות ומורדות אך בסיכומן ניתן לומר כי מדובר בשנה חיובית למדיי למרבית המזלות וזאת ...