הורוסקופ חודשי

ברכת העסק, זה באמת אמור לעזור?

 Mystique_500_112לעיתים לא מספיק למצוא עסק עם רעיון מקורי, לפעמים תצטרכו קצת מעבר על מנת להצליח ולגבור על המתחרים שלכם. סגולה נגד עין הרע היא מנת חלקם של בעלי עסקים רבים, שלמרות שהם פועלים בצורה נכונה הם לא מצליחים לעשות את הצעד המתבקש לקדמת הבמה.

ברכת העסק יכולה לעשות את העבודה, ולגרום לכך שאנרגיות חיוביות יהיו בעסק שלכם – והשגשוג וההצלחה יגיעו גם הם. הנוסח של הברכה מכיל תפילה להצלחה ולפרנסה טובה, כאמור לעיתים יש אפשרות לשלב עם ברכת העסק גם אבני חן שיביאו את החותמת הסופית לכך שהעסק שלכם צפוי לעלות על גל ההצלחה ולממש את הפוטנציאל שטמון בו.

אסטרולוגיה מיסטיקה אומנם זאת לא תורה מוכחת, אך עשרות מיסטיקנים מאמינים כי יש לא מעט אבני חן כמו הסיטרין שהיא אבן חן שמביא שגשוג והצלחה במישור העסקי ובמישור האישי.

כך שאם אתם חווים מעט האטה במכירות או שאינכם מרוצים מהיקף העבודה – תוכלו לשים בבית העסק שלכם את ברכת העסק או אבן חן עם השפעה חיובית וכך בעצם להתגבר על המזל הרע ולהביא סגולה להצלחה ופרנסה. תכשיטי זהב עם אבני חן שקשורים להצלחה ופרנסה הם מצרך שבשגרה, תוכלו לשלב כמובן גם כל אלמנט אחר שיוכל להביא לכם את מה שאתם דורשים – וכך להביא לעסק שלכם מימד אחר שיכול להיות שהוא מה שחסר לכם על מנת לשבור את מחסום ההתחלה.


מספר הצפיות בעמוד זה: 4,191
5/5 - (1 vote)

שאלות ותשובות נוספות

Exit mobile version