הורוסקופ חודשי

מה הקשר בין אבני החושן ליהדות?

מה הקשר בין אבני החושן ליהדות?כאשר מדברים על מיסטיקה יהודית קשה מאוד שלא להתעסק עם אבני החושן שהן בעצם האבנים עם האנרגיות החיוביות על פי המקורות. מדובר באותם 12 האבנים שהיו על גלימתו של הכהן הגדול, ומכאן האמונה כי באבנים הללו יש אנרגיות חיוביות. אבני חן אומנם רבות במיוחד, אך באבני החושן יש פירוט מדויק מה כל אחת מהן עושה – וכמובן אילו 12 אבנים נמצאות בספירה.

מיסטיקנים יהודים שהם ברוב הפעמים אנשי דת יוכלו לספק לכם את כל המידע הדרוש לכם, וכמובן לעזור לכם לבחור את אבני החושן שהכי מתאימות לצרכים שלכם – לא כל אבן חושן תשפיע עליכם בצורה חיובית, ולכן מוטב להתייעץ עם רבנים ואנשי דת לפני שתקבלו החלטה.

תכשיטים מעוצבים
עם אבני החושן זה כבר דבר שבשגרה, כיום לא קשה למצוא את האבנים הללו בכל חנות שמספקת מוצרי מיסטיקה – ולכן אל תתפתו ותרוצו לקנות, אלה תעשו עבודת בית לפני שאתם מגיעים לחנות ותדעו בדיוק מה אתם רוצים לקנות.

אבני חן במקורות היהודים היו מאז ומתמיד, לא פעם אנו נתקלים בסיפורים המקראיים בשלל של קמעות וסממנים הקשורים לדת – ובין היתר כמובן ניתן למצוא אבני חן יקרות שהיו בעלי השפעה על דמויות רבות בסיפורים המקראיים. אז גם אם אתם שומרי מסורת או דתיים, תוכלו למצוא את אבני החן שיתאימו לאופי ולשאיפות שלכם.


מספר הצפיות בעמוד זה: 6,008
4.5/5 - (2 votes)

שאלות ותשובות נוספות

Exit mobile version