הורוסקופ חודשי

טיהור הבית – איך זה מתבצע?

טיהור הבית - איך זה מתבצע?טיהור הבית יכול להישמע כמו משהו מפחיד, שאולי אפילו כדאי להימנע ממנו או לא לבצע אותו – אך עליכם לדעת כי טיהור אנרגטי לבית יכול להחליף את ברכת הבית או כל קמע אחר שמטרתו היא להגן ולשמר את האנרגיות החיובית בבית שלכם.

התהליך של טיהור הבית אינו ארוך וכולל בתוכו 2-3 שלבים בלבד בכדי שתוכלו לסיים אותה בצורה המצופה. השלב הראשון יחייב אתכם למצוא מיסטיקנים שיבצעו ביחד איתכם את התהליך, במקרה הזה מומלץ להימנע מלבחור מיסטיקנים אונליין אלה להביא מיסטיקן שיעבור איתכם שלב אחרי שלב על אמת ולא רק בהדרכה בעל פה.
סגולה נגד עין הרע
בבית היא מתבקשת, שכן אין לדעת מי נכנס אליכם לבית ואילו אנרגיות הוא מביא ביחד איתו. את התהליך של טיהור הבית לא צריך לבצע לעיתים תכופות או שכיחות, אך חשוב לבצע אותה בכל מקום שקורים מקרים חריגים שיכולים להתקשר עם אנרגיות שליליות ועין הרע.

לאחר שמצאת איש מקצוע, תבחרו ביחד איתו את הדרך שאתם מעדיפים לבצע בה את הטיהור, יש 3 דרכים מוכרות אך הדרך של עלי מרווה היא הנפוצה והמוכרת ביותר. לאחר הטיהור תוכלו לתלות את ברכת הבית ולרכוש מספר אבני חן ולפזר אותן ברחבי הבית, הפעולות הללו יוכלו להבטיח כי כל מה שתשיגו באמצעות הטיהור ישמר לזמן רב ולא יתפוגג במהירות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 4,194
Rate this post

שאלות ותשובות נוספות

Exit mobile version